به گزارش ایرنا ، حسین دشتی روز یکشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری جشن نیکوکاری خلخال گفت: این طرح از جمله برنامه ‌های مهم این نهاد در هفته احسان و نیکوکاری امسال است.
وی با بیان اینکه برنامه‌ های مختلفی برای کمک به نیازمندان ساکن در مناطق محروم و حاشیه ‌نشین استان اردبیل در نظر گرفته شده تا در آستانه سال نو مهم ‌ترین نیاز‌های آنها تامین شود، افزود: بهره ‌گیری از ظرفیت سپاه و بسیج ، گستره یاری‌ رسانی به خانوار بی‌ بضاعت در مناطق محروم را افزایش خواهد داد.
او با اشاره به اینکه هم ‌افزایی و اقدامات مناسبی با موسسات خیریه و دستگاه‌ های اجرایی همسو برای برگزاری باشکوه‌ جشن نیکوکاری انجام شده اظهار داشت: جشن نیکوکاری چهارشنبه 15 اسفند در مدارس استان ، پنجشنبه 16 اسفند در دفاتر کمیته امداد و جمعه 17 اسفند در میعادگاه ‌های نماز جمعه برگزار خواهد شد.
دشتی گفت: با توجه وضعیت اقتصادی امیدواریم با کمک و یاری بیش از پیش مردم نیک‌ اندیش استان بخش مهمی از نیاز‌های افراد بی بضاعت را در آستانه سال نو برطرف کنیم.
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه بسیج و کمیته امداد استان اردبیل در کنار هم می‌توانند نقش خوبی در ریشه‌ کنی فقر و محرومیت زدایی ایفا کنند، افزود: تعامل و هماهنگی این 2 نهاد را برای دستگیری از محرومان جامعه منجر به فقر زدایی و افزایش توان مالی نیازمندان جامعه می شود.
او با بیان اینکه تمهیدات لازم به منظور بکارگیری روش‌ های نوین و الکترونیکی برای تسهیل و تسریع در توزیع کمک ‌های مردمی بین فقرا و مستضعفان جامعه صورت گرفته ، گفت: خیران اردبیلی با شماره‌گیری #4*5*045*8877* می‌ توانند به ساده ‌ترین شکل ممکن به جشن نیکوکاری کمک کنند.
صفر فتح الله زاده ، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره ) خلخال نیز در این جلسه از کمک یک میلیارد و 800 میلیون ریالی مردم این شهرستان در جشن نیکوکاری سال گذشته خبرداد و گفت: با توجه به استقبال بی سابقه دانش آموزان و مردم از این جشن پیش بینی می شود مبلغ جمع آوری شده هدایای نقدی مردم این شهرستان در جشن امسال به 2 میلیارد ریال افزایش یابد.
27 هزار و 465 خانوار با جمعیت 48 هزار و 847 نفر در استان اردبیل زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.