به گزارش ایرنا ، حسین دشتی روز پنجشنبه در نشستی با فرماندار خلخال افزود: افزایش میزان مشارکت های مردمی و کمک‌ های اعطایی از سوی خیرین استان برای کمک به نیازمندان در سال جاری سبب شد تا این نهاد بتواند بخش قابل توجهی از مشکلات مالی نیازمندان جامعه را برطرف کند.
وی با قدردانی از حضور گسترده مردم خیر استان در جشن نیکوکاری گفت: فراهم کردن شرایط مناسب برای افراد بی‌ بضاعت در آستانه سال نو از اهداف مهم برگزاری این جشن است و انتظار می رود امسال نیز با حضور به موقع مردم در این آیین زمینه حل مشکلات مالی نیازمندان فراهم شود.
او از اجرای طرح ساماندهی متکدیان در استان خبر داد و افزود: برای اجرای درست این طرح باید با برنامه‌ ریزی دقیق و همکاری همه ‌جانبه دستگاه‌ های اجرایی با استفاده از راهکار‌های قانونی تلاش شود.
وی با بیان اینکه هیچ ‌یک از متکدیان تحت حمایت کمیته امداد نیستند، اظهار داشت: موضوع تکدی‌ گری در این استان یک موضوع فرهنگی است و جمع آوری آنها نیز نیازمند برنامه ریزی از سوی دستگاه های فرهنگی است.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) خلخال نیز در این نشست از افزایش 20 درصدی میزان مشارکت های مردمی این نهاد در سال جاری در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته خبرداد.
صفر فتح الله زاده گفت: در سال جاری خیرین و مردم نیک اندیش منطقه بیش از 15 میلیارد ریال بصورت های مختلف به فقرا و نیازمندان جامعه کمک کردند.
فرماندار خلخال هم گفت: خدمات شایسته این نهاد حمایتی در جامعه نمود علنی داشته و عملکرد کمیته امداد باید از طریق رسانه های جمعی به سمع و نظر مردم برسد.
فریدون بابایی با تاکید بر لزوم حفظ کرامت انسانی و آبروی اشخاص در برخورداری از خدمات حمایتی کمیته امداد، افزود: خدمات شایسته ارائه شده کمیته امداد امام به قشر آسیب پذیر تنها در بخش مالی نبوده و خدمات ارزنده ای در ارتقای سطح فرهنگی و کاهش آسیب های اجتماعی از سوی این نهاد ارائه شده است.
27 هزار و 465 خانوار با جمعیت 48 هزار و 847 نفر در استان اردبیل زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.