محمد رضا قنبری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح ها زمینه اشتغال 110 نفر از مددجویان شهرستان زهک را فراهم کرد.
وی تجلیل از پنج کارآفرین برتر در حوزه اشتغال و تجلیل از 6 حامی اشتغال را از دیگر برنامه های گرامیداشت ششمین روز دهه فجر زهک عنوان کرد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) زهک ارائه خدمات تحصیلی به منظور جلوگیری از ترک تحصیل فرزندان خانواده‌های زیر پوشش، فراهم کردن زمینه رشد و تعالی بخشیدن به استعدادهای بالقوه‌ی دانش آموزان و استفاده مددجویان را از خدمات متنوع فرهنگی این نهاد حمایتی عنوان کرد.
وی افزود: کمیته امداد امام (ره) به عنوان دومین نهاد انقلابی پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در طول مدت فعالیت خود اقدامات و فعالیت‌های بسیاری را انجام داده که حاصل آن توانمندسازی مددجویان در تمام زمینه‌هاست.
به گزارش ایرنا سیستان با پنج شهرستان زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز در شمال زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در همسایگی کشور افغانستان واقع شده است.
هم اینک 108 هزار خانوار با جمعیت بیش از 270 هزار نفر تحت حمایت و از خدمات این نهاد در سیستان و بلوچستان بهره‌ مند هستند.
9914**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.