« جواد داودی» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برای جهیزیه نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) خمین سه میلیارد و 250 میلیون ریال اعتبار هزینه شده که سهم هر مددجو در تامین جهیزیه 50 میلیون ریال است.
وی ادامه داد: کلاس‌های توجیهی، نحوه مدیریت زندگی و همسرداری توسط واحد فرهنگی این نهاد برای نوعروسان برگزار می شود.
مدیر کمیته امداد خمین اظهار داشت: هدف از ارایه این خدمات توسط کمیته امداد ترویج ازدواج آسان و کمک به ازدواج فرزندان خانواده‌های نیازمند و مددجویان است.
داودی خاطرنشان کرد: کمک مالی به خانواده‌های کم بظاعت، کمک به امر ازدواج فرزندان تحت حمایت در شرایط سنی مناسب، جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی، تهیه اقلام ضروری و اولیه زندگی از جمله رویکردهای مهم این نهاد است.
وی یادآور شد: سبد کالای غذایی و بهداشتی نیز امسال به تمام خانواده های تحت پوشش با اعتبار پنج میلیون ریال پرداخت شده است.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) خمین گفت: این نهاد حمایتی در آستانه سال جدید آمادگی مشارکت با خیران و سازمان های مردم نهاد به منظور تهیه و توزیع سبدکالای غذایی را دارد.
خمین از توابع استان مرکزی دارای 105 هزار نفر جمعیت است که پنج هزار و 101خانوار مستمری بگیر با 9 هزار و 642 نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) دارد.
9930/7277/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.