علیرضا سبک سیر روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تا پایان امسال حدود 32میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی در قالب طرح های دامداری و کشاورزی از سقف 50 میلیون تا500میلیون ریال به مددجویان پرداخت می شود.
وی خاطرنشان کرد: در کنار پرداخت تسهیلات اشتغال زایی، بحث مشاوره و آموزش از مهم ترین مباحث است چرا که بسیاری از شغل ها خصوصا خیاطی و آرایشگری بدون آموزش و مهارت موفقیت آمیز نخواهد بود وبه همین دلیل مددجویان به سازمان فنی و حرفه ای و یا آموزشگاه ها برای فراگیری آموزش و توانمندسازی معرفی می شوند.
وی به دیگر برنامه های کمیته امداد در سیاهکلی اشاره و اضافه کرد : 60 واحد مسکن برای این شهرستان نیز در دست ساخت است که طی توافق انجام شده با سپاه، 30 واحد مسکن محرومان با کمک سپاه و کمیته امداد ساخته خواهد شد و 30 واحد مجزا هم به صورت بلاعوض توسط کمیته امداد برای مددجویان نیازمند شهرستان سیاهکل احداث و امسال تحویل می شود.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سیاهکل گفت: 75 مورد از تسهیلات ازدواج به نوعروسان و نو دامادان به صورت نقدی پرداخت شده و برای دانشجویان و دانش آموزان نیز تسهیلات آموزشی ارائه می شود.
سبک سیرافزود :امسال در قالب طرح اکرام ایتام سه میلیارد ریال توسط خیرین پرداخت شده وجهت کمک به نیازمندان کمیته امداد سیاهکل از صندوق های صدقات 800میلیون ریال جمع آوری شده است .
وی حضورکارشناس مشاوره در اداره سیاهکل و انجام خدمات مشاوره ای برای مددجویان این شهرستان را یکی از اقدامات کمیته امداد امام خمینی (ره) سیاهکل عنوان کرد.
دو هزار و 500 خانوار در شهرستان سیاهکل تحت پوشش و حمایت کمیته امداد قرار دارند.
سیاهکل با داشتن دو بخش مرکزی و دیلمان دارای 45 هزار و 975 نفر جمعیت است که در 55 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است .
7297/6029 /6030
خبرنگار :لیدا حاجی پور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.