معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: در قالب اعزام کاروان‌های راهیان نور 7 هزار نفر از اهالی استان اردبیل از نهم اسفند سالجاری تا 12 فروردین سال آینده از مناطق عملیاتی جنوب بازدید می‌کنند.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، عبدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمام تلاش ما بر این است تا برنامه‌های کاروان راهیان نور با کیفیت مناسب برگزار شود تا نسل آینده با گنجینه عظیم دوران دفاع مقدس بیش از هر زمان دیگر آشنا شده و با آن انس گیرند.

وی به تاثیرگذاری اجرای این برنامه‌ها برای آشنایی نسل آینده با دستاوردهای 8 سال افتخارات دوران دفاع مقدس اشاره و خاطرنشان کرد: سالانه 21 هزار نفر که اغلب آنها دانش‌آموزان و دانشجویان هستند در قالب کاروان‌های راهیان نور از مناطق عملیاتی جنوب و شمالغرب بازدید می‌کنند که 70 درصد این اعزام‌ها به مناطق عملیاتی شمالغرب انجام می‌شود.
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل افزود: در سالجاری 13 هزار نفر به این مناطق اعزام شدند که 9 هزار و 662 نفر آنها را دانش‌آموزان مدارس استان اردبیل تشکیل می‌دهد.
عبدی گفت: اعزام کاروان‌ها از نهم اسفند تا 12 فروردین سال آینده به مقصد مناطق عملیاتی جنوب خواهند بود که به مدت 5 روز و در قالب اتوبوس‌های مجهز این سفر معنوی انجام شده که به ترتیب دانش‌آموزان و دانشجویان و از 23 اسفندماه نیز اقشار مختلف مردم در این کاروان‌ها حضور خواهند یافت.
وی با بیان اینکه تا پایان تعطیلات نوروزی 7 هزار نفر در قالب این کاروان‌ها اعزام خواهند شد، تصریح کرد: سال گذشته از طریق شهرداری 300 میلیون تومان برای اعزام این کاروان‌ها منابع اعتباری اختصاص یافت که 200 میلیون تومان آن نقد و مابقی اوراق بوده است.
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ادامه داد: امسال با توجه به افزایش قیمت‌ها ما در تامین هزینه این سفرها مشکلاتی را داریم که امیدواریم با کمک مسئولان استانی در تامین این هزینه‌ها موانع برطرف شود.
عبدی از فرمانداران خواست؛ تا در تامین آمبولانس و اکیپ‌های پزشکی همراه این کاروان‌ها یاریگر سپاه حضرت عباس(ع) باشند تا ما بتوانیم در40 روز آینده این مقدمات سفرها را به شکل مناسب و به دور از حوادث خاص برگزار کنیم.
وی اضافه کرد: ما در سال‌های گذشته رتبه اول کشوری را در اعزام کاروان‌های راهیان نور به نیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به دست آوردیم و به یقین آموزش و پرورش مهمترین بازوی اجرایی ما در عملیاتی شدن این طرح و اعزام کاروان راهیان نور است.
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در پایان از استاندار اردبیل برای اختصاص 400 میلیون تومان اعتبار به نیت تامین هزینه‌های اعزام این کاروان‌ها قدردانی کرد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.