به گزارش ایرنا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محلات در گفت و گو با ایرنا گفت: دانش آموزان دختر مقاطع متوسطه این شهرستان در قالب درس آمادگی دفاعی، عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.
سرهنگ دوم پاسدار علی مطلبی افزود: اعضای این کاروان دانش آموزی در مدت سه روز از مناطق عملیاتی اروندکنار، شلمچه، هویزه، فتح المبین، بستان بازدید و از نزدیک با جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس آشنا می شوند.
سرهنگ دوم پاسدار مطلبی افزود: یک دستگاه آمبولانس، و یک دستگاه خودروی تامین و راوی و مبلغه این کاروان را همراهی می کند تا در طول سفر بتوانند خدمات مناسب را به زائران ارایه دهند.
وی اظهارکرد: این اردوها بستری مناسب برای نسلی است که جنگ را درک نکرده‌اند و دانش‌آموزان با رشادت‌ها و ایثارگری رزمندگان اسلام در این اردوها اشنا می شوند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محلات گفت: دانش‌آموزان با شرکت در این اردوها با شهدا و دفاع از ارزش‌های اسلامی و حفظ نظام مقدس اسلامی پیمان خواهند بست.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محلات گفت: اعزام راهیان نور دانش‌آموزی هر سال با مشارکت آموزش و پرورش و ناحیه مقاومت اجرایی می‌شود.
سرهنگ دوم پاسدار مطلبی با اشاره به برنامه های فرهنگی ویژه کاروان‌های راهیان نور اعزامی از شهرستان محلات گفت: سپاه ناحیه مقاومت محلات ضمن برنامه‌ریزی برای اعزام، برنامه‌های فرهنگی شامل برگزاری مسابقات کتابخوانی از وصایای شهدا و اقامه نماز جماعت را برای تمامی کاروان‌های اعزامی به سرزمین نور را در دستور کار دارد.
شهرستان محلات از توابع استان مرکزی دارای 55 هزار نفر جمعیت و در فاصله 115 کیلومتری اراک قرار دارد.
7277/ 6013/خبرنگار: افسانه آروند***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.