به گزارش روز شنبه ایرنا، سوگواره سفر تا صفر نخستین بار در محرم سال 93 در سطح استان اردبیل برگزار شد و دوره‌های دوم و سوم آن به ترتیب در سال های 94 و 95 به صورت منطقه ای و 2 دوره اخیر این سوگواره در سطح کشوری برگزار شد.
طبق اعلام دبیرخانه این سوگواره حدود هزار اثر در دوره سوم، 2 هزار و 800 اثر در دوره چهارم و 2 هزار و 200 اثر نیز به پنجمین دوره این سوگواره در پنج بخش و 11 رشته ارسال شده است.
بعد از داوری در نهایت آرام علایی هنرمند اردبیلی موفق به کسب رتبه اول بخش تصویرسازی پنجمین دوره سوگواره ' سفر تا صفر ' شد.
آرام علایی متولد 1365 در اردبیل و کارشناس گرافیک و عضو انجمن ملی تصویرگران ایران است.
دبیری بخش تصویرسازی هنرواره ملی «انقلاب اسلامی - روایت ایرانی»، تدریس در رشته نقاشی کودک و تصویرسازی، نفر اول جشنواره سراسری قرآنی هنرهای تجسمی قناعت و ساده زیستی، مقام اول نخستین جشنواره منطقه ای قرآنی گناهان زبانی، مقام برگزیده بخش تصویرسازی یادواره سراسری ادبی هنری خط سرخ منا، برگزیده چهارمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر، برگزیده تقدیری چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراکز حوزه هنری و برگزیده چهارمین دوره جایزه هنر و ادبیات محتشم از جمله افتخارات این هنرمند تصویرگر جوان اردبیلی است.
6130/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.