به گزارش روز یکشنبه ایرنا از حوزه هنری اردبیل ، در دهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر از 10 هنرمند پیشکسوت هنرهای تجسمی تجلیل شد که اکبر نیکان‌ پور تصویرگر و هنرمند پیشکسوت اردبیلی از دست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نشان عالی، لوح زرین و تندیس طوبای زرین را دریافت کرد.
همچنین در بخش رقابتی دهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی با توجه به تصاویر آثار و استیتمنت ها در چند مرحله انتخاب و با بررسی بیش از 11 هزار اثر از 53 کشور جهان انجام شد حدود 100 اثر به مرحله نهایی و نمایشگاه راه یافتند که در نهایت از بین 89 هنرمند منتخب در بخش رقابتی 18 هنرمند نامزد دریافت جایزه شدند.
بر طبق فراخوان 10 اثر به عنوان آثار برگزیده با داوری نهایی انتخاب و با اهدای طوبای زرین ، جایزه نقدی و سفر مطالعاتی به سیته دزرا فرانسه ، تجلیل شدند که اثر رحمان مجرد عکاس و مسوول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل در جمع 10 اثر برگزیده این جشنواره شناخته شد.
این هنرمند موفق به دریافت تندیس طوبای زرین، لوح افتخار، نشان زرین هنرهای تجسمی، عضویت در موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر، سفر مطالعاتی به سیته فرانسه و همچنین جایزه نقدی شد.
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.