رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل گفت: تاکنون خیرین نیک اندیش از سراسر کشور و حتی خارج از ایران 383 واحد آموزشی را در استان اردبیل احداث و تقدیم نسل آینده کردند.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، جواد قرآن‌ نویس در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار کرد: این تعداد مدرسه در قالب یک هزار و 519 کلاس درس احداث و تحویل آموزش و پرورش شده تا دانش‌آموزان و معلمان از این فضاهای مناسب در راستای تعلیم و تربیت شایسته بهره بگیرند.
وی خاطرنشان کرد: در این شرایط سخت اقتصادی همچنان خیرین در ساخت مدرسه به ویژه در مناطق کم برخوردار و نیازمند کمر همت بسته و آستین بالا زده‌اند تا فقر آموزشی و تربیتی را با ساخت و تحویل این مدارس برطرف کند.
رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل ادامه داد: قرار است در منطقه ایران آباد مدرسه‌ای را با کمک خیرین احداث کنیم که امیدواریم آموزش و پرورش همکاری نزدیکی را با ما انجام داده و در صدور پروانه مشکلی نداشته باشیم.
قرآن نویس در مورد احداث مدرسه‌ای در منطقه محروم شهرک پنج آذر بیان کرد: اهالی این منطقه درخواست احداث مدرسه‌ای را در این منطقه داشتند که ما در رایزنی با یکی از خیرین تعهد ساخت مدرسه 6 کلاسه را در این شهرک دادیم.
وی از استاندار اردبیل خواست؛ تا نسبت به رایزنی و انجام توافق با موسسه سازنده واحدهای آموزشی با بهره‌گیری از خیرین بزرگ کشور اقدام کرده و زمینه حضور این موسسه را در استان اردبیل برای احداث چندین واحد آموزشی فراهم کند.
رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل همچنین از تعهد خیرین برای تجهیز دانشگاه فرهنگیان خواهران اردبیل به سیستم گرمایشی مناسب خبر داد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.