رئیس شورای شهر اردبیل گفت: انقلاب اسلامی در دهه پنجم به پشتوانه حضور و مشارکت مردم در صحنه‌های مختلف تحکیم پیدا کرده و تقویت می‌شود.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، علیرضا پوستی در پنجاه و هفتمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: مردم ایران در راهپیمائی 22 بهمن و در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر ابهت و عظمت خود را در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند تا چشم جهانیان به این شکوه و عظمت خیره بماند.
وی خاطرنشان کرد: براساس آمارها از 80 میلیون جمعیت ایران 66 میلیون زیر 50 سال هستند که در حقیقت بعد از انقلاب متولد شده و یا در پیروزی انقلاب زیر 10 سال بودند که در حقیقت این نسل جوان و میانسال وارثان انقلابند.
رئیس شورای شهر اردبیل تصریح کرد: در دهه پنجم انقلاب قطعا بیشتر از این با حضور و پشتیبانی مردم این نهضت عظیم تحکیم پیدا کرده و تقویت می‌شود تا مردم ایران همچنان وفادار به آرمان امام و شهدا و ولایت فقیه باشند.
پوستی به جلسات متعدد اعضای شورای شهر اردبیل در تصویب تعرفه سال 98 اشاره کرد و گفت: در تدوین و تهیه تعرفه سال 98 بیشتر از همه جانب مردم و شهروندان نگه داشته شده و در اغلب بخش‌های تعرفه ما با تثبیت و حتی کاهش ارقام سال گذشته روبرو هستیم.

وی اضافه کرد: اعضای شورای شهر در جلسات برگزار شده در شهرداری و همچنین شورای شهر ساعت‌های متمادی را در مورد بحث و بررسی و تصویب تعرفه صرف کردند و امروز با اکثریت آرای اعضای شورای شهر تعرفه 98 به تصویب رسید.

رئیس شورای شهر اردبیل بیان کرد: در حال حاضر اعضای شورای شهر در کمیسیون‌های تخصصی بودجه سال 98 را مورد بررسی قرار داده‌اند که امیدواریم در ماه آینده بودجه سال 98 به تصویب رسیده و برای اجرا به شهرداری ابلاغ شود.
پوستی ضرورت حفظ کرامت و شان ارباب رجوع را در مجموعه شهرداری یادآور شد و افزود: با توجه به اینکه به روزهای پایانی سال نزدیک می‌شویم  قطعا حجم مراجعات مردم به شهرداری بالا می‌رود انتظار بر این است تا مجموعه شهرداری رفتار شایسته و در شان ارباب رجوع را مورد توجه و مدنظر قرار دهد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.