طی حکمی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت، رامین صادقی به عنوان سرپرست جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل منصوب شد. 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، عباس کریمی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل در در آئین تکریم و معارفه رئیس سابق و سرپرست جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با بیان اینکه همدلی و اتحاد بیان مسئولان استان، امام جمعه و نمایندگان مثال زدنی است، گفت: باید از فرصت‌های موجود برای توسعه استان استفاده کنیم.   وی با بیان اینکه امیدواریم رئیس سابق سازمان صمت استان در مسئولیت کشوری که بر عهده وی گذاشته خواهد شد منشا خیر برای استان باشد، افزود: با توجه به اینکه دغدغه اصلی ما اشتغال و سرمایه‌گذاری است، انتظار داریم آستان قدس رضوی به عنوان بزرگترین بنگاه اقتصادی کشور، در استان اردبیل سرمایه‌گذاری کند. 
کریمی با اشاره به قول معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه بودجه کشور برای توسعه زیرساخت‌های استان، تصریح کرد: در 9 ماهه نخست سالجاری ارزش ریالی صادرات خارج از کشور نسبت به سال گذشته 99 درصد و ارزش وزنی آن نیز 111 درصد افزایش یافته است.   معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل با بیان اینکه استان اردبیل دروازه ورود به کشورهای آسیای میانه و قفقاز است، گفت: انتظار داریم سازمان صمت یک سازمان صادرات محور باشد و مدیریت جدید نیز در راستای توسعه استان تلاش کند. 
وی با اشاره به ظرفیت‌های غنی معدنی در استان، افزود: در همین راستا باید از خام‌فروشی خودداری کرده و در بخش معدن برای ایجاد اشتغال و رونق تولید استفاده کنیم. 
کریمی تاکید کرد: از بازاریان و اصناف نیز انتظار داریم همانطوریکه در زمان انقلاب و جنگ تحمیلی سنگ تمام گذاشتند، با توجه به فرارسیدن سال نو تلاش کنند تا مردم در فشار نباشند. 
در این مراسم از زحمات سیدحامد عاملی رئیس پیشین سازمان صمت استان تقدیر و رامین صادقی به عنوان سرپرست جدید این سازمان در استان اردبیل منصوب شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.