عضو هیات رئیسه اتاق ایران گفت: مصوبات کمیته تسهیل استان نسبت به وضعیت کشوری قابل ستایش است.   به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، حسین پیرموذن در آئین تکریم و معارفه رئیس سابق و سرپرست جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به موضوع امنیت اقتصادی، گفت: کار صنعت استان نسبت به صنایع کشور تسهیل‌تر شده است. 
وی افزود: مصوبات کمیته تسهیل استان نسبت به وضعیت کشوری قابل ستایش است، افزود: صداقت، پاکدستی، دست‌پاکی، همت و پشتکار از خصوصیات سیدحامد عاملی بود.  
سیدحامد عاملی رئیس سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل نیز گفت: فعالیت‌های ما در طول سال‌های اخیر در جهت تسهیل و خدمت بوده و اصل کار بر عهده تولیدکنندگان و صنعت‌گران بوده است. 
وی با بیان اینکه اقتصاد اصلی‌ترین موضوع ما است که مورد هدف دشمن نیز قرار گرفته است، گفت: باید این مهم را مدنظر داشته باشیم که چراغ اقتصاد را فعالان بخش خصوصی می‌توانند روشن نگه دارند. 
عاملی با بیان اینکه در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در حوزه تولید وضعیت خوبی داریم، افزود: بر اساس آمار و ارقام در حوزه تقاضا برای سرمایه‌گذاری در استان هیچ افتی نداشتیم. 
وی با بیان اینکه در حوزه معدن برای معادن فلزی قدم های خوبی برداشته شده است، تصریح کرد: در حوزه صادرات نیز شاهد افزایش میزان صادرات در استان هستیم. 
وی خاطرنشان کرد: فرهنگ تنگ‌نظری در استان باید جمع شود؛ چراکه آینده ما در گرو باز کردن گره‌های موجود است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.