به گزارش ایرنا، امیر رجبی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: تاکنون هزار و 200 اثر در بخش های مختلف از سراسر کشور در سایت این فراخوان به ثبت رسیده است.
وی اظهار داشت: متقاضیانی که تاکنون موفق به بارگذاری آثار خود در سایت هنرواره بارگذاری نشده اند می‌توانند تا 15 اسفندماه آثار خود را به دبیرخانه مجازی این هنرواره ارسال کنند.
دبیر هنرواره ملی انقلاب اسلامی، روایت ایرانی بیان کرد: علاقمندان می توانند آثار خود را در بخش‌های تصویرسازی، طراحی پوستر، اینفوگرافیک، موشن گرافیک و طراحی نشان چهلمین سالگی انقلاب اسلامی با 2 موضوع اصلی ' وضعیت اسفناک کشور پیش از انقلاب و در دوران رژیم پهلوی از ابعاد مختلف ' و ' موفقیت ها و دستاوردهای 40 ساله انقلاب در عرصه‌ های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، علمی و فرهنگی ' به دبیرخانه این هنرواره ارسال کنند.
او اضافه کرد: هنرمندان همچنین می توانند موضوعات دیگر پیشنهادی از جمله سیاست خارجی، اقتصاد مقاومتی و تولید ملی، رفاه عمومی و بهداشت، تولید علم و تمدن سازی، استقلال، آزادی و جمهوریت، احیای ارزش های اسلامی، معنویت و اخلاق، فرهنگ ایثار و شهادت، خانواده و سبک زندگی ایرانی-اسلامی، امید به زندگی و نشاط اجتماعی، احیای شان و منزلت زن مسلمان ایرانی را به دبیرخانه ارسال نمایند.
رجبی گفت: هنرمندان می توانند برای ثبت نام، تکمیل فرم شرکت، ارسال آثار و دریافت کد رهگیری به سایت www.storyiran.com مراجعه کنند.
رییس حوزه هنری استان اردبیل افزود: هنرمندان در صورت عدم موفقیت در بارگذاری آثار درسایت می توانند آثار خود را به همراه مشخصات کامل و عکس پرسنلی به آدرس storyiran.artwork@gmail.com ارسال کنند.
وی هدف از برگزاری این هنرواره را جلوگیری از تحریف تاریخ انقلاب و مقابله با تطهیر رژیم پهلوی با تبیین دستاوردهای درخشان انقلاب اسلامی در زمینه ‌های مختلف سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی و امنیتی ذکر کرد.
وی با بیان اینکه این هنرواره با مشارکت 'موسسه سرگذشت' و همکاری و همیاری خیران استان اردبیل برگزار می شود، اظهار داشت: برای نفرات برتر هر رشته جوایز نفیسی در نظر گرفته شده و در آیین اختتامیه که در تهران برگزار خواهد شد از آنها تجلیل می شود.
6130/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.