به گزارش ایرنا ، راهپیمایی کنندگان که پیشایش آنها خانواده شهدا و مسئولان محلی در حرکت بودند، پس از تجمع در محوطه گلزار شهدای گمنام در مسیرهای از پیش تعیین شده، راهپیمایی کردند.
راهپیمایی امروز در مقایسه با سال های قبل از شکوه و رونق بیشتری برخوردار بود و اصلی ترین شعار امروز راهپیمایی مردم مشگین شهر 'مرگ بر آمریکا' و 'مرگ بر اسراییل' بود.
حجت الاسلام وزیری امام جمعه سابق شهر کلن آلمان و جانشین دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در سوریه در راهپیمایی اهالی مشگین شهر حضور کم نظیر مردم در این مراسم را حیرت آور دانست.
وی با اشاره به راه اندازی جنگ اقتصادی توسط دشمن تصریح کرد: هدف از این توطئه ایجاد شکاف بین مردم و انقلاب است که امروز مردم جواب دندان شکنی به این توطئه دشمن دادند.
وی ولایت مداری را تنها راه برون رفت از مشکلات و ایستادگی در برابر هرگونه توطئه دشمن دانست.
وی با تاکید بر ادامه راه شهدا گفت: همه ما موظفیم از خون شهیدان محافظت کنیم و امروز حفاظت از این خون های پاک چیزی جز در صحنه بودن انقلاب نیست چرا که ما امروز در جنگ اقتصادی فرهنگی و سایبری دشمن قرار داریم و باید نشان دهیم از خون شهیدان محافظت می کنیم.
در پایان این مراسم قطعنامه راهپیمایی که بر اساس وفاداری به آرمان ها و اصول انقلاب اسلامی، استکبار ستیزی ، حمایت از محور مقاومت ، تاکید بر افزایش توان نظامی از جمله توان موشکی ، تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و محکومیت کشورهای مرتجع منطقه تنظیم شده بود، قرائت و با تکبیر حاضران تایید شد.
مشابه این مراسم در شهرهای لاهرود ، رضی ، فخرآباد ، مرادلو و قصابه نیز برگزار شد.
مشگین شهر در شمال غربی اردبیل قرار دارد.
7117/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.