حجت الاسلام میکاییل مقدسی روز پنجشنبه در جمع مدیران این شهرستان افزود: حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن برای نشان دادن وفاداری مردم به نظام و تداوم ایستادگی انها در برابر استکبار ضروری است و این حضور مثل همیشه پرشور خواهد بود.
وی با گرامیداشت ایام الله دهه فجر افزود: خدمات نظام اسلامی و پیشرفت های کشور پس از انقلاب قابل قیاس با زمان طاغوت نیست و این خدمات باید به اطلاع مردم رسانده شود .
او اضافه کرد: در زمان طاغوت بیشتر مردم زیر خط فقر بودند، 35 درصد مردم ایران دچار سوء تغذیه و در کنار حضور 45 هزار نفر مستشار خارجی در زمینه پرشک نیز محتاج خارج بودیم .
حجت الاسلام مقدسی گفت: در دوران پهلوی با وجود اینکه کشور دچار کسری بودجه بود، جشن های 2500 ساله شاهنشاهی با 300 میلیون دلار برگزار می گردید اما امروز جشن های دهه فجر مردمی است و مردم در زمینه های بهداشت، مسکن، آموزش و...در رفاه هستند.
او اظهار داشت: دشمنان نظام سعی کردند تا چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را سالگرد شکست انقلاب جلوه دهند اما این رویا به واقعیت نپیوست و شاهد هستیم که در جای جای کشور طرح ها و پروژه های مختلفی در راستای عمران و آبادانی کشور در حال افتتاح است
ابراهیم امامی فرماندار نیر هم با گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: با انسجام و دلسوزی می توان بر مشکلات غلبه کرد و باید کار فرهنگی صورت گیرد تا بتوانیم برای حفظ ارزشهای انقلاب تلاش کنیم.
نیر در جنوب اردبیل واقع است.
7116/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.