رئیس شورای اسلامی استان اردبیل گفت: شهردار اردبیل دلیل تعطیلی پروژه‌های مشارکتی را به ویژه در منطقه چهار به روشنی بیان کرده و تشریح کند.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، یعقوب هاشمی در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: ما در هر موضوعی که نگاه کارشناسی در آن حاکم نباشد به مشکل برمی‌خوریم و ضرورت دارد به جای خرید ساختمان ابزارسبلان در یک موقعیت نامناسب برای استقرار شهرداری منطقه 5 نسبت به ساخت مجموعه‌ای فاخر و در شان شهر و شهروندان اقدامات مناسبی را انجام دهیم.
وی خاطرنشان کرد: معلوم نیست چرا قبل از اقتتاح و راه‌اندازی منطقه 5 فکری به حال فضا و ساختمان این مجموعه نکردیم که امروز شاهد آن هستیم که شهرداری منطقه 5 در یک مکان نامناسب و حتی ناشناخته برای شهروندان قرار گرفته و بخشی از آن نیز تصرفی شناخته می‌شود.  
رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر اردبیل با انتقاد از بی‌برنامگی و عدم مدیریت در این ارتباط بیان کرد: شهرداری خود صاحب اراضی و املاک متعدد است و به راحتی می‌تواند از موقعیت تخصصی خود برای ساخت یک ساختمان مناسب با دسترسی شایسته اقدام کند تا ما نیازی نداشته باشیم که به مانند یک فرد ناآگاه و ناتوان در یک ساختمان اجاره‌ای استقرار کنیم.
هاشمی به فضای نامناسب و موقعیت غلط‌ انداز ساختمان شهرداری منطقه 5 برای حضور شهروندان و بهره‌مندی از خدمات این مجموعه اشاره کرد و افزود: ما به راحتی می‌توانیم از ظرفیت مشارکت برای ساخت چنین مجموعه‌هایی بهره بگیریم در حالی که عمده پروژه‌های مشارکتی ما به ویژه در منطقه چهار خوابیده است و معلوم نیست به چه دلایلی ما نمی‌توانیم نسبت به تکمیل آنها اقدام کنیم.
وی افزود: ساختمان شهرداری باید در یک فضای مناسب همراه با تامین امنیت کامل برای مراجعین و همچنین تجهیزات و ورود و خروج مشخص به همراه نگهبانی باشد و در یک ساختمان مشاعی نمی‌توان نسبت به تامین امنیت و ورود و خروج افراد به شهرداری کنترل‌های لازم را اعمال کرد.
عضو شورای شهر اردبیل همچنین حمایت از تیم فوتبال شهرداری را ضروری و حیاتی اعلام و خاطرنشان کرد: ما هیچ مشکلی را از بابت حمایت از تیم فوتبال شهرداری مشاهده نمی‌کنیم ولی با تیم‌داری شهرداری مخالف هستیم و امیدواریم در یک چارچوب مشخص شهرداری و شورای شهر بتواند از این تیم که در لیگ دسته سه کشور حاضر است حمایت کند.
هاشمی اظهار کرد: بهتر است سازمان فرهنگی و ورزشی از آخرین وضعیت تیم شهرداری گزارش کاملی را به شورا ارائه کند تا ما با دلگرمی بیشتر بتوانیم حمایت‌های همه جانبه‌ای را از این تیم انجام دهیم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.