مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت:22 هزار مشترک برق را در سال 57 با توسعه زیرساخت‌ها و تجهیزات هم اکنون به 546 هزار مشترک رسانده‌ایم.
حسن محمدی در گفتگو با ایسنا، منطقه اردبیل، اظهار کرد: در حوزه برق‌رسانی به روستاها 20 روستای بهره‌مند از برق در اوایل پیروزی انقلاب هم اکنون به یک هزار و 710 روستا رسیده است.
وی طول خطوط فشار متوسط را 7 هزار و 390 کیلومتر اعلام و خاطرنشان کرد: این رقم قبل از پیروزی انقلاب اسلامی 891 کیلومتر بوده است.
مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اردبیل همچنین طول فشار خطوط ضعیف را 6 هزار و 172 کیلومتر بیان کرد و گفت: هم اکنون 6 هزار و 743 دستگاه نصب ترانسفورماتورهای توزیع با ظرفیت 939 مگاولت آمپر را سطح استان اردبیل شاهد هستیم.
محمدی نصب 161 هزار دستگاه چراغ روشنایی معابر در 40 سال اخیر را یادآور شد و بیان کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی 7 هزار دستگاه در این حوزه نصب چراغ و تجهیزات را شاهد بودیم.
عضو شورای اداری استان اردبیل تصریح کرد: در حال حاضر تعداد مشترکان برق این استان 546 هزار می‌باشد که فروش انرژی برق ما نیز به یک میلیون 180 هزار کیلووات رسیده است و این در حالی است که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی این رقم کمتر از 103 میلیون کیلو وات ساعت بوده است.
محمدی به خدمات فروش انشعاب توسط شرکت توزیع برق استان اشاره کرد و گفت: هموطنان با مراجعه به ادرس www.aped.ir می‌توانند از این خدمات اعم از درخواست انشعاب جدید آمپری تفکیک یا ادغام انشعاب کاهش یا افزایش قدرت انشعاب واگذاری برق موقت پرداخت هزینه فروش انشعاب استفاده کنند.
وی بیان کرد: این شرکت همچنین خدمات پس از فروش به ویژه تسویه بدهی بهای برق مصرفی تغییر تعرفه صدور قبض المثنی بررسی صورتحساب، سوابق مصرف و پرداخت نصب یا جمع آوری انشعاب و ... را به راحتی و از طریق این سامانه دریافت کنند.
مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: هموطنان برای دریافت صورتحساب برق به صورت الکترونیکی و یا اطلاع از آخرین بدهی خود می‌توانند شماره اشتراک هشت رقمی قبض خود را به سامانه پیام کوتاه 100004511121 ارسال کنند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.