مسعود امامی یگانه روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگاران ایرنا افزود: برای این پروژه ها که در شهرهای مختلف استان اجرا شده است بیش از 980 میلیارد ریال هزینه شده است.
وی زیرسازی و آسفالت معابر، اجرای دیوار حائل، احداث پارک، ساختمان آتش نشانی، توسعه و اصلاح معابر شهری، همسان سازی آرامستان، تامین ماشین آلات مورد نیاز شهرداری ها، جمع آوری آب های سطحی و سنگفرش کردن پیاده روها را از جمله این طرح ها ذکر کرد.
وی با بیان اینکه در 9 ماه امسال 580 میلیارد ریال از محل ارزش افزوده، اعتبارات استانی و سازمان شهرداری ها به شهرداری های استان اردبیل از طرف کمک شده است، اظهار داشت: در پنج سال اخیر از این محل در مجموع چهار هزار و 700 میلیارد ریال به شهرداری استان پرداخت شده است.
او بیان کرد: در دولت تدبیر و امید 55 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین تامین و در اختیار شهرداری های استان قرار گرفته است.
امامی یگانه اضافه کرد: همچنین در پنج سال اخیر نیز بیش از 600 میلیارد ریال قیر رایگان در اختیار شهرداری های استان قرار گرفته است.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اردبیل گفت: در همین مدت 180 عنوان دوره آموزشی برای کارکنان شهرداری ها، شهردارها و اعضای شورای شهر استان برگزار شده است.
او از فعالیت 29 شهرداری در سطح استان خبر داد و اظهار داشت: شهرداری های بخش اردیموسی، ثمرین و زهرا در دولت تدبیر و امید تاسیس شده است.
6130/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.