مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل گفت: تقلیل، افزایش و حذف معابر در چهارچوب قانون از وظایف کمیسیون ماده پنج بوده که شهردار و رییس شورای شهر اردبیل عضو این کمیسیون هستند.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، موسی کنعانپور در نشست اعضای کمیسیون ماده 5 در اردبیل اظهار کرد: اخیرا مساله ابقای محور زینال اردبیل مورد بحث کمیسیون ماده پنج قرارگرفته که با هماهنگی‌های لازم این مسیر از طریق اداره کل راه و شهرسازی استان و بنابه مصوبه کمیسیون به شورای هماهنگی ترافیک شهرها ارجاع داده شده است.
وی با بیان اینکه این موضوع با بحث‌های کارشناسی در جلسه کمیته فنی مورد بررسی قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: کارشناسان ادارات و سازمان‌های مرتبط از محل مورد نظر بازدید کرده و این موضوع در جلسه گذشته با حضور مشاور و نمایندگان دستگاه‌های ذیربط در شورای هماهنگی ترافیک شهرهای استان به تصویب اکثریت اعضا رسیده است.
مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل بیان کرد: به لحاظ جایگاه قانونی و حقوقی شورای هماهنگی ترافیک شهرهای استان به غیر از وظایف محوله حسب مورد به عنوان مشاور فنی و فکری کمیسیون ماده پنج است.

کنعانپور گفت: این موضوع که از حساسیت برخوردار بوده به منظور تعیین و تکلیف نهایی در کمیسیون ماده ۵ اردبیل مطرح و نتیجه به اطلاع شهروندان خواهد رسید.
وی ادامه داد: قطعا در تصمیم‌گیری‌ها برای بازگشایی و تعریض معابر شرایط محلات و زندگی شهروندان به ویژه در مناطق بافت فرسوده مدنظر قرار گرفته و سعی بر این است تا ایرادات و اشکالات به نوعی برطرف شود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.