علی یوسف زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به طرح های عمرانی در حوزه راه استان اردبیل گفت: چهار خطه کردن جاده اردبیل - مشگین شهر و اهر به طول 45 کیلومتر و چهار خطه کردن جاده اردبیل - سرچم از جمله طرح های بزرگراهی استان است.
وی افزود: قرار شده که در بودجه سال 98 برای افزایش طول بزرگراه‌ های پرترافیک استان و تامین قیر مورد نیاز برای جاده های گرمی و خلخال و نیز پرداخت مطالبات پیمانکاران اعتبارات لازم اختصاص یابد.
یوسف زاده ادامه داد: جاده اردبیل به سراب و اردبیل به آستارا محورهای دیگری هستند که باید به بزرگراه تبدیل شوند چون ترافیک این 2 محور بسیار سنگین است و جاده‌ ها هم تحمل این حجم از ترافیک را ندارند.
معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: 10 کیلومتر از طرح چهار خطه کردن رضی - امیرکندی در مرحله روکش آسفالت است و تلاش می شود قبل از سفرهای تابستانی به اتمام برسد.
یوسف زاده درباره مسیر بیله سوار - گوگ تپه هم گفت: مناقصه این طرح به اتمام رسیده و در مرحله تجهیز کارگاه است و احداث جاده پارس آباد - سربند به طول 30 کیلومتر به پیمانکار واگذار شده و طرح در مرحله احداث است.
او درباره پروژه جاده خلخال - اسالم بیان کرد: این پروژه به طول 16 کیلومتر تبدیل به راه اصلی می شود که آسفالت سه کیلومتر آن اوایل سال آینده اجرایی می شود.
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.