محمد حسینقلی زاده روز سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران افزود: 2 میلیون ریال کمک جبرانی در این هفته به حساب 2 هزار و 700 کارمند استان اردبیل واریز می شود .
وی مجموع کمک جبرانی دولت برای کارمندان استان اردبیل را 57 میلیار ریال اعلام کرد و گفت: دولت در نظر دارد اقشار مختلف را در مراحل گوناگون مورد حمایت قراردهد .
حسینقلی زاده درباره پرداخت پاداش بازنشستگان سال 96 افزود: 540 میلیارد ریال در استان از بابت پاداش بازنشستگان پرداخت شده است.
وی با اشاره به جهت گیری بودجه سال 98 افزود: همگرایی کلیه اقدامات مربوط به بودجه ،انضباط مالی ،اصلاح نظام اداری ،افزایش کارایی ادارت و سازمان ها ،توانمند سازی شرکت های دولتی بانک ها و موسسات غیر انتفاعی از جمله جهت گیری های بودجه سال 98 است .
معاون برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل ادامه داد: تولید و اشتغال، کنترل تورم ، حمایت از اقشار کم درآمد و تامین کالاهای اساسی از محور های اساسی بودجه 98 است .
حسینقلی زاده بیان کرد : بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد را دولت در اجرا دارد بطوریکه بر اساس عملکرد هر دستگاهی حقوق و مزایای آن دستگاه پرداخت می شود .
7110/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.