به گزارش ایرنا امین رضا مرآتی، یکشنبه در نشست کمیته برنامه ریزی شیروان با انتقاد از تعلل برخی دستگاهها در این حوزه، گفت: پارسال اعتبارات 2 دستگاه به علت عدم جذب، برگشت خورده بود که این به معنای تضییع حقوق شهرستان است.
وی با بیان اینکه مدیران باید مدافع منافع شهرستان باشند
، اظهار داشت: در صورت عدم جذب اعتبارات نباید پنهان کاری کرد بلکه باید اعتبارات در اختیار دستگاه هایی که توان جذب آنرا دارند قرار گیرد.
مرآتی با تاکید بر جدی بودن مدیریت شهرستان در استیفای منافع مردم افزود: در این حوزه به هیچ عنوان مماشات نکرده و گزارش های سه ماهه از دستگاهها در خصوص جذب اعتبارات و پروژه ها گرفته خواهد شد.
فرماندار شیروان با اشاره به توزیع اعتبارات تبصره 18 گفت: اولویت تخصیص این اعتبارات واحدهایی است که می توانند به اشتغال و تولید منطقه کمک کنند.
وی از مجتمع دامداری هزار راسی قلعه چه، دهکده توریستی، تفریحی و گردشگری بیگان، گلخانه ها، طرح های نیمه تمام حوزه آب و مساجد بین راهی به عنوان طرح های اولویت دار برای استفاده از این اعتبارات یاد کرد.
دبیر کمیته بودجه و برنامه ریزی شیروان نیز در این نشست کل اعتباری را که سازمان مدیریت و برنامه ریزی امسال به این شهرستان ابلاغ کرده 507 میلیارد و 770 میلیون ریال عنوان کرد.
علی اکبر حسین زاده اظهار داشت: سهم طرح های جدید این شهرستان امسال 36 میلیارد و 730 میلیون ریال است که شرط آن پایدار بودن اعتبارات و داشتن مطالعات توجیهی است.
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
7186/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.