به گزارش ایرنا ، ناصر عتباتی روز یکشنبه در نشستی با مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل اظهار داشت: در حوزه‌های مختلف سرمایه‌ گذاری بویژه در زمینه گردشگری نباید سخت‌ گیری شود زیرا استان ما نیازمند سرمایه‌ گذاری بخش‌خصوصی است.
او با اشاره به اینکه تنوع فرهنگی و غذایی نیز از جمله قابلیت ‌های استان اردبیل در جذب گردشگر است، اظهار داشت: امنیت بالای استان یکی از بزرگترین عواملی است که می‌ تواند در جذب گردشگر خارجی موثر باشد.
وی همچنین گفت: جاذبه ‌های گردشگری زمستانی اردبیل کمتر از جاذبه‌ های تابستانی نیست و باید امکانات لازم برای بهره ‌برداری از این ظرفیت ‌ها برای گردشگران فراهم شود.
مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل نیز در این نشست ایجاد اشتغال و تسریع در روند سرمایه ‌گذاری را از جمله اولویت ‌های اصلی این مجموعه ذکر کرد.
نادر فلاحی افزود: قابلیت‌های استان در حوزه ‌های متعدد از جمله سرمایه‌گذاری و گردشگری به مخاطبان این 2 حوزه معرفی می شود تا با تامین امکانات لازم به کمک بخش‌ خصوصی زمینه حضور بیشتر گردشگران را در استان فراهم کنیم.
وی اظهار داشت: با توجه به اهمیت حوزه گردشگری و تعریف پروژه زمستان بیدار گردشگری استان اردبیل را از حالت تک‌ فصلی خارج می کنیم و این یک امتیاز بزرگ برای استان اردبیل خواهد بود.
فلاحی گفت: همکاری این اداره کل در حوزه‌های متعدد بویژه میراث فرهنگی با مجموعه قضایی استان تنگاتنگ است و امیدواریم این ارتباطات موثرتر از گذشته ادامه داشته باشد.
او افزود: توجه و تاکید مجموعه قضایی استان به بحث‌ گردشگری بسیار موثر و ستودنی است و ما در زمینه ارتقای امنیت اجتماعی در استان که زیرساخت اجتماعی در حوزه گردشگری است نیازمند توجه ویژه دستگاه قضایی هستیم.
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.