دکتر قدرت اخوان اکبری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای ایجاد 20 هزار شغل در استان تعهد اشتغال دانشگاه علوم پزشکی در سالجاری یک هزار و 300 نفر بود که بخش عمده‌ای از آن محقق شد.
وی اظهار داشت: 741 اشتغال ایجاد شده در پنجره واحد استان به ثبت رسیده و بقیه نیز در مراحل راست‌آزمایی و ثبت است و طبق پیش‌بینی تا آخر سال به تمام تعهدات اشتغالزایی عملی خواهد شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به راه‌اندازی مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اشاره کرد و گفت: با اخذ مجوز از وزارت بهداشت این مرکز راه‌اندازی شد و تمام تلاش بر این است و به واسطه این مرکز فضا و بستر کارآفرینی بر مبنای فناوری‌های جدید و حمایت از ایده‌های نوین دانشجویان فراهم شود.
اخوان اکبری بیان کرد: با هدف توسعه کارآفرینی و استقبال از دانشجویان خلاق و نوآور با حمایت استاندار اردبیل و سایر مسئولان به زودی مرکز نوآوری در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل راه‌اندازی خواهد شد.
وی نقش پیشتاز دانشجویان و مراکز دانش بنیان را در ایجاد کارآفرینی و همچنین خلق ثروت یادآور شد و گفت : با توجه به گستردگی موضوعات در بخش پزشکی با برگزاری کارگاه ها و همایش های هم اندیشی در دانشگاه می توان به توانمندی دانشجویان در ایجاد بسترهای تحول‌آفرین در این حوزه بیش از گذشته کمک کرد.
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.