به گزارش ایرنا ، محمد سعیدی کیا روز چهارشنبه در این آیین واگذاری رایگان 141 قطعه زمین مسکونی توسط بنیاد مستضعفان به خانواده های محروم واجد شرایط بخش فیروز شهرستان کوثر استان اردبیل افزود: علاوه بر این بنیاد بدنبال محرومیت زدایی و تامین مسکن محرومان در روستاهاست و در این مورد هم گام های مهمی برداشته است.
وی اظهار داشت: این بنیاد مسکن خانواده های دارای 2معلول بیشتر را تامین کرده و خانواده های دارای فرزند سه قلو نیز تحت پوشش این بنیاد قرار می گیرد .
سعیدی کیا بیان کرد: بنیاد مستضعفان همچنین بدنبال ایجاد اشتغال در روستا های محروم است و بر این اساس طبق برنامه سرمایه گذاری د این مناطق را شروع کرده است .
وی ادامه داد: تا کنون 2هزار و 600 طرح در مناطق مختلف کشور برای اجرا نصویب شده که از این تعداد هزار و 250مورد آن به بهره برداری رسیده است.
سعیدی کیا بیان کرد: بنیاد مستضعفان در استان اردبیل 250 میلیارد ریال سرمایه گذاری می کند و تا 2سال آینده این میزان به 500 میلیارد ریال خواهد رسید .
وی با اشاره به اینکه بسیاری از محرومیت ها در مناطق محروم و روستایی ریشه تاریخی دارد و رفع آن زمان طولانی می خواهد افزود: در طرح آبادانی و پیشرفت بنیاد بستری را برای فعال شدن مردم آماده می کنیم تا با توانمند سازی و امید و نشاط زندگی خود را به شرایط بهتری ارتقا دهند.
رییس بنیاد مستضعفان گفت: اطلاع رسانی به مردم در خصوص اهداف طرح آبادانی و پیشرفت با رویکرد مشارکت مردم ، توسعه اشتغال و بهبود معیشت مردم روستایی، تامین تسهیلات طرح های اقتصادی و اشتغالزایی از طریق بانک سینا، عقد تفاهم نامه با دستگاه های مختلف برای ارجاع طرح نظیر سازمان فنی و حرفه ای و بنیاد مسکن، شناسایی اولویت های فرهنگی ، اقتصادی و اجتماعی منطقه و ایجاد پایگاه راهبردی ، برنامه ریزی و مدیریت طرح از دیگر گام های اجرای این طرح است.
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.