معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: یکی از برنامه‌های مهم ما در حوزه فرهنگی و جوانان شبکه‌سازی سمن‌ها و تشکل‌های مردم نهاد است.
اکبر نگاهی در گفتگو با ایسنا، منطقه اردبیل، اظهار کرد: ما در قالب شبکه‌سازی سمن‌ها تلاش می‌کنیم تا حوزه فعالیت آنها را به شکل منسجم و یکپارچه مورد توجه قرار داده و یک برنامه‌ریزی دقیق در حمایت از سمن‌ها را به انجام برسانیم.
وی خاطرنشان کرد: این کار با هدف تخصص‌گرایی و پرهیز از حاشیه‌سازی‌ها با رویکرد هم‌افزایی بیشتر همزمان با سایر استان‌ها اجرا می‌شود.
معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان استان اردبیل به افزایش فعالیت سمن‌ها در سطح استان با صدور مجوزهای جدید اشاره کرد و افزود: در نیمه اول امسال 12 سمن مجوز فعالیت در حوزه‌های مختلف دریافت کردند.  
نگاهی بیان کرد: برهمین اساس 49 سمن فعال ما در حوزه‌های مختلف در ورزش و جوانان به 62 سمن افزایش یافته است.
وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم سمن‌ها براساس اهداف مشترک توسعه‌ای استان فعالیت کنند تا پویش جوانان را برای توسعه استان اردبیل راه‌اندازی کنیم.
معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان استان اردبیل ادامه داد: با توجه به اینکه اشتغال دغدغه اصلی جوانان و خانواده‌هاست سمن‌های فعال در حوزه کسب و کار و کارآفرینی مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند تا از طریق شبکه‌سازی بتوانیم ظرفیت جوانان را شناسایی کنیم و جوانان نخبه و کارآفرین معرفی و از توان آنها برای اشتغال سایر جوانان نیز بهره بگیریم.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.