مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: مبانی و موضوعات فرهنگی نباید در اماکن ورزشی و سالن‌های فعال در سطح استان مورد غفلت و بی‌توجهی قرار گیرد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، بهرام آقاخانی در همایش مدیریت ایمنی اماکن ورزشی در اردبیل اظهار کرد: در اماکن ورزشی در کنار تلاش برای سلامت جسم روح ورزشکاران نیز باید از سلامت این فضا و همچنین مسایل مطرح شده در آن به نوعی تغذیه کنند تا یک شرایط آرمانی در رسیدن ورزشکارانمان به وضعیت مطلوبی را شاهد باشیم.
وی با بیان اینکه در کنار فضاهای آموزشی فضاهای ورزشی نیز باید از معتمدترین فضاهای عموم هموطنان محسوب شود، خاطرنشان کرد: خانواده‌ها به اعتماد به این اماکن سعی می‌کنند تا فرزندان خود را به امر ورزش بیش از گذشته ترغیب کنند و با توجه به این حساسیت‌ها باید مدیران، مربیان و مسئولان باشگاه‌های ورزشی به ارتقای سلامت این باشگاه‌ها و اماکن کمر همت ببندند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به اینکه در عرصه مدیریت ورزشی ما به یک هماهنگی و انسجام در کارها و برنامه‌ریزی‌های دقیق نیاز داریم، تصریح کرد: شایسته است تا با یک تدبیر و برنامه‌‌ریزی مناسب به سمتی حرکت کنیم تا جوانان از حضور در این اماکن لذت برده و اعتماد کامل به مربیان باشگاهی و ورزشی داشته باشند.
آقاخانی نقش ارزنده مربیان ورزشی را همتراز با معلمان در جامعه در رشد و بالندگی نسل آینده یادآور شد و افزود: این مساله قداست و اهمیت کار مربیان ما را بیش از گذشته نشان می‌دهد.
وی به واگذاری اکثر اماکن ورزشی استان به بخش خصوصی با هدف افزایش درآمدزایی اشاره کرد و گفت: در کنار توجه به ورزش قهرمانی باید مسایل فرهنگی نیز در این اماکن مورد توجه قرار گیرد تا زمینه اعتلای روزافزون اهداف و برنامه‌ها در این حوزه به نتیجه و ثمر بنشیند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل ضرورت استانداردسازی این فضاها را در کنار استفاده از مربیان و کادر آموزش‌دیده یادآور شد و بیان کرد: با این فعالیت‌ها به راحتی می‌توان از بروز حوادث ناگوار و آنچه که در یکی از استخرهای اردبیل رخ داد جلوگیری کرده تا خاطره مردم از حضور در این اماکن مکدر نشود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.