رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: با پیگیری استاندار اردبیل و مساعدت وزیر صمت قرار است هفته جاری بخشی از مواد اولیه کارخانه آرتاویل تایر تامین شود.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، سیدحامد عاملی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در اردبیل اظهار کرد: این کارخانه در کنار تامین مواد اولیه با مشکل دریافت تسهیلات به مبلغ 300 میلیارد تومان مصوب از صندوق توسعه ملی روبروست که مقرر شده نیمی از این تسهیلات از محل صندوق و نیم دیگر نیز از محل رونق تولید تامین شود.
وی خاطرنشان کرد: با پیگیری استاندار اردبیل و رایزنی با صندوق توسعه ملی قرار شده در کمترین زمان تسهیلات این واحد تولیدی در اردبیل پرداخت شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در مورد مشکل تسنیم‌نوش نیز گفت: این کارخانه نیز با برخی مشکلات دست و پنجه نرم می‌کند که قرار شده با همکاری وزارت صمت در کنار پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش مشکل این واحد تولیدی نیز از بابت تامین مواد اولیه و فروش و عرضه محصولات برطرف شود.  
عاملی به برگزاری 28 جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان اردبیل اشاره و تصریح کرد: در این جلسات مشکلات 250 واحد تولیدی مطرح شده و در این زمینه بیش از 400 مصوبه نیز به تصویب رسیده است.
وی از اجرایی شدن 180 مصوبه در این مدت خبر داد و بیان کرد: مابقی مصوبات نیز یا در حال اجراست و یا اینکه اجرایی نشده که امیدواریم با همکاری بانک‌ها و مدیران دستگاه‌های اجرایی زمینه عملیاتی شدن آنها نیز فراهم آید.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: براساس ابلاغ بخشنامه دادستان کل کشور تمامی مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید قابلیت اجرایی و پیگیری دارد و عدم اجرای این تعهدات شرایطی را فراهم می‌‌آورد تا قوه قضائیه ورود پیدا کرده و بانک‌‌ها و دستگاه‌های اجرایی را تحت پیگرد قانونی قرار دهد.
عاملی به حمایت و همراهی وزیر صمت با سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان و تلاش برای حل مشکلات آنها اشاره کرد و گفت: بیشترین تاکید وزیر بر برگزاری مستمر و منظم جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید است که از جهت برگزاری این جلسات و پیگیری این مصوبات استان اردبیل جزو استان‌های پیشرو محسوب می‌شود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.