به گزارش ایرنا، علیرضا محبی روز پنجشنبه در دیدار با مسئولان سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل افزود: برای احداث این سالن ورزشی بیش از 200 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.
وی اظهار داشت: این سالن ورزشی یکی از پروژه های مهم استان است که در مجموعه ورزشی شهدا واقع در ورودی شهر پارس آباد احداث می شود.
او با اشاره به دیگر پروژه های ورزشی در پارس آباد بیان کرد: عملیات احداث یکی از بزرگترین تالارهای وزنه برداری شمالغرب کشور با ظرفیت400 نفر و با اعتبار بیش از 30 میلیارد ریال در این شهرستان آغاز شده است.
محبی گفت: خوابگاه 50 نفری و حصارکشی مجموعه ورزشی شهدا و حصار کشی محوطه زمین ورزشی روبروی فرمانداری این شهر نیز از دیگر طرح های عمرانی است که امسال تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.
سرپرست اداره ورزش و جوانان پارس‌آباد افزود: با تعامل و همکاری سازمان برنامه و بودجه استان، متولیان ورزش و مسئولان شهرستان برای تکمیل زمین مدرن ورزشی مجموعه شهید کلانتری پارس آباد بیش از 14 میلیارد ریال اختصاص یافته است.
وی توسعه زیرساخت ها را برای رشد ورزش ضروری دانست و اظهار داشت: پارس آباد یکی از شهرستان های قهرمان پرور استان اردبیل است و امیدواریم جوانان و ورزشکاران آن بیش از پیش در میادین مهم ملی و بین المللی برای کشورمان افتخار آفرینی کنند.
پارس آباد مغان در 235 کیلومتری شمال اردبیل و در همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.
6130/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.