به گزارش ایرنا ، رامین معبودی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این حوادث شامل 28 فقره حادثه جاده ای ، 2 مورد برف و کولاک ، یک فقره حادثه کوهستان ، یک مورد طوفان ، یک مورد خدمات حضوری ، یک مورد مناسبتی و یک مورد شهری بوده است.
وی با اشاره به اینکه 472 نفر در این حوادث دچار حادثه دیدگی شدند، اظهار داشت: 145 نفر در حوادث جاده ای، 224 نفر برف و کولاک ، پنج نفر در حوادث کوهستان ، 11 نفر طوفان ، یک نفر مراجعه کننده حضوری و 50 نفر شهری دچار حادثه دیدگی شده و توسط عوامل جمعیت هلال احمر امدادرسانی شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه در این حوادث 58 نفر مصدوم شدند، گفت: از این تعداد پنج نفر به صورت سرپایی درمان شده و 15 نفر هم توسط عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل به مراکز درمانی مختلف منتقل شدند.
معبودی تشریح کرد: در این مدت 151 نفر نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر استان با 32 دستگاه خودروی آمبولانس، 23 دستگاه خودرو ست نجات و پنجتگاه خودرو کمک دار به مردم حادثه دیده امدادرسانی کردند.
وی افزود: هلال احمر استان به صورت 24 ساعته برای خدمات دهی به مردم حادثه دیده آماده هستند و هموطنان در صورت بروز حوادث می توانند با شماره تلفن 112 ندای امداد تماس بگیرند تا عوامل جمعیت هلال احمر در اسرع وقت به یاری هموطنان حادثه دیده بشتابند.
معبودی اضافه کرد: تماس با ندای امداد رایگان بوده و بدون سیم کارت هم امکان پذیر است.
استان اردبیل جزو 10 استان کشور در زمینه فراوانی وقوع حوادث طبیعی به شمار می رود و هر از گاهی بروز حادثه هایی مانند زمین لرزه ، رانش زمین ، سیل ، خشکسالی ، صاعقه ، طوفان ، سرمازدگی ، برف سنگین ، سرما و یخبندان شدید خسارت ها و تلفات های زیادی بر جای می گذارد.
6018/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.