حجت الاسلام اصغر جدایی در خطبه های نماز جمعه بیله سو با انتقاد از وضعیت جاده های مغان و حوادث رخ داده، افزود: متولیان امر باید احساس مسئولیت کرده و در برابر فرزندانی که تصادفات جاده ای یتیم می کند، شرمنده بوده و قدم های جدی و اساسی بردارند.
وی بیان کرد: چرا در جای جای کشور جاده ها در حال گسترش بوده ولی وقتی نوبت به مغان می رسد بودجه تمام می شود، آیا مردم مغان خونشان کمرنگ تر از جاهای دیگر است ، از استاندار محترم می خواهم در مورد وضعیت اسف بار جاده های مغان اقدام کند.
حجت الاسلام جدایی با اشاره به روز ملی کیفیت، گفت : کیفیت کالاهای تولید داخلی موضوع بسیار مهمی است که همیشه مغفول مانده، اگر تولید کننده ها کیفیت کالاهای تولید داخلی را افزایش دهند اعتماد مردم به تولیدات داخلی بیشتر شده و تمایل به خرید کالاهای خارجی کمتر می شود.‌
امام جمعه بیله سوار همچنین با اشاره به ناکارآمدی عربستان بعد از 44 ماه در جنگ با یمن، گفت: همانطور که مقام معظم رهبری در دیدار با رییس جمهوری روسیه پیش بینی کرده بودند که: 'سعودی ها در یمن به نتیجه نخواهند رسید' ، این جنگ ناتوانی و ناکارآمدی سعودی ها را بیش از پیش برای دنیا ثابت کرد.
وی با تقدیر از حضور حماسی مردم و بویژه جوانان در راهپیمایی 13 آبان گفت: تردیدی نیست که ستاره بی فروغ آمریکای جنایت کار هم روزی افول خواهد کرد و کارنامه سیاهش به تاریخ خواهد پیوست.
3006/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.