به گزارش ایرنا،فریدون بابایی روز پنجشنیه در همایش تجلیل ازخادمین و قهرمانان ورزشی این شهرستان افزود: در حالی که بیش از 80 درصد از تعهد شهرستان در خصوص تامین اعتبار و اجرای پروژه های ورزشی عملی شده اما اداره کل ورزش و جوانان استان به جز احداث سوله ورزشی روستای اندبیل به سایرتعهدات خود عمل نکرده است.
وی بیان کرد: اجرای پروژه چمن مصنوعی، نوسازی وتعمیرات اساسی استخر شنا و احداث چندین سالن ورزشی روستایی از ردیف اعتبارات ملی تعهداتی بود که امسال می بایست از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در این شهرستان اجرا می شد که تاکنون عملی نشده است.
او با بیان اینکه تنها هفت درصد از مجموع اعتبار تملک دارایی های استان به خلخال تخصیص می یابد، گفت: پارسال اعتبار ورزشی استانی این شهرستان سه برابر افزایش داده شد و امسال نیز با وجود کاهش 50 درصدی اعتبارها ، این شهرستان شاهد کاهش اعتبار نشد.
وی با توصیه به مسئولان هیات های ورزشی برای جلب مشارکت خیران و سرمایه گذاران بخش خصوصی افزود : سیاست دولت برای کاهش تصدی گری در امور ورزشی بوده اما سمت نگاه هیات های ورزشی حتی اداره ورزش و جوانان همچنان به کمک های دولتی است.
رییس شورای ورزش همگانی خلخال اظهار داشت: انتقاد حق مردم وجامعه بوده و مسئولان اجرایی شهرستان از جمله مسئول اداره ورزش و جوانان و نیز هیات های ورزشی می بایست انتقادپذیر بوده و از آن برای رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت خود استفاده کنند.
او با قول مساعد برای تحقق خواسته های هیات های ورزشی و ورزشکاران گفت: در بسیاری از موارد مشکلات مالی هیات ها با بهره گیری از ظرفیت حامیان ورزشی قابل حل و فصل است.
فرماندار خلخال گفت: تا زمان تکمیل پروژه احداث خوابگاه ورزشی در خلخال از ظرفیت مهمانسراهای ادارت دولتی برای اسکان ورزشکاران برای میزبانی مسابقات ورزشی در سطح استانی وملی استفاده خواهد شد.
بابایی اسفاده از استخر را یک ضرورت برای ورزشکاران رشته شنا دانسته و گفت:تازمانی که استخر شنای دولتی تعطیل وپروژه بهسازی این محل اجرا نشده، اداره ورزش و جوانان باید نسبت به عقد قرارداد با استخر بخش خصوص اقدام کند.
رقیه زادمهر سرپرست اداره ورزش و جوانان خلخال نیز در این آیین از درخشش ورزشکاران این شهرستان در مسابقات المپیاد ورزشی زیر 16 سال استان در سال جاری خبرداد.
وی گفت: کسب چندین عنوان قهرامانی در این المپیاد در رشته های بسکتبال ،دومیدانی،کاراته،شطرنج و چند رشته ورزشی دیگر از جمله دست آورد ورزشکاران دختر و پسر خلخال از این مسابقات است.
در این آیین با اهدای لوح سپاس و هدایایی از هیات های ورزشی، پیشکسوتان ورزش، قهرمانان مدال آور در المپیاد ورزشی تجلیل شد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.