داود شایقی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: 2 مجتمع آبرسانی خروسلو و آج اشمه که تامین منابع آب روستاییان و عشایر منطقه را برعهده دارد از طرح ‌های قابل پیگیری در سفر پیش روی رئیس جمهوری است.
وی بیان کرد: با بهره‌برداری از این مجتمع‌های آبرسانی در سال آینده ساکنان بیش از 250 روستا و مناطق عشایری از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره‌مند می شوند.
شایقی رویکرد دولت و مسئولان استانی را توجه به توانمندی روستاها در حوزه‌های مختلف به ویژه اقتصادی و اشتغال یادآور شد و گفت: با پرداخت تسهیلات کم بهره از ایجاد کارگاه‌های تولیدی و کارآفرین در مناطق روستایی استان حمایت می‌شود .
رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل بر حمایت از تولید ملی تاکید کرد و افزود: برنامه‌های عملیاتی برای تحقق شعار سال در مسیر توانمندی و حمایت از تولید ملی با قوت و قدرت در استان اردبیل ادامه دارد.
وی اظهار داشت: همه دستگاه‌های اجرایی طرح‌ها و برنامه‌های خود را در این جهت ارائه کردند و سعی بر این است تا این طرح‌ها در سالی که مزین به حمایت از تولید ملی است به نتیجه برسد.
شایقی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی و طرح‌های عملیاتی در حوزه حمایت از تولید ملی نسخه شفابخش در گذر از تحریم‌ها و تهدیدهای استکبار جهانی است .
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت : تکیه بر تولیدات داخلی و حمایت از فعالان این عرصه خود زمینه‌ساز تحول جدی در یک حرکت تحول آفرین در استان اردبیل است تا زمینه عملی در پیشبرد اهداف برنامه‌های تعریف شده به ثمر بنشیند.
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.