معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی اردبیل گفت: مشمولان غایب با توجه به فرصت پیش آمده تا پایان سال نسبت به تعیین تکلیف خدمت سربازی خود اقدام کنند.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، موسی عالیزاده در نشست تخصصی فرماندهان انتظامی استان اردبیل اظهار کرد: با توجه به اینکه سال 97 آخرین فرصت در استفاده از امتیاز ویژه برای مشمولان غایب است امیدواریم افرادی که تاکنون نسبت به تعیین تکلیف خدمت سربازی خود اقدامی نکرده‌اند از این فرصت برای خرید خدمت و مزایای در نظر گرفته شده بهره بگیرند.
وی خاطرنشان کرد: براساس ماده 10 قانون وظیفه عمومی مشمولان غایب نمی‌توانند از تسهیلات بانکی، دریافت پایان نامه تحصیلی و حتی سایر مزایای استخدامی و حضور در مراکز دولتی و غیردولتی استفاده کنند.
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی اردبیل افزود: براساس ماده 63 قانون وظیفه عمومی مشمولان غایب نمی‌توانند در موسسان دولتی و غیردولتی مشغول کار شوند که اگر در این زمینه قصوری صورت گیرد کارفرمایان در مرحله اول 5 میلیون و 200 هزار تومان و در صورت تکرار تا 19 میلیون تومان جریمه خواهند شد.
عالیزاده ادامه داد: مشمولان غایب برای بهره‌مندی از مزایای تعریف شده و تعیین تکلیف وضعیت خود باید با مراجعه به پلیس + 10 اقدامات اولیه را انجام داده و سپس با مراجعه به معاونت وظیفه عمومی پیگیر کارها و اقدامات قانونی باشند.
در این جلسه رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل نیز با گرامیداشت هفته ناجا با شعار پلیس مقتدر – امین مردم، اظهار کرد: با توجه به تاکید مسئولان در حرفه‌ای‌گری و تخصصی شدن فعالیت پلیس بیش از 22 برنامه متنوع خدمات‌رسانی از سوی پلیس تخصصی آگاهی ارائه می‌‌شود.
جواد تقوی بیان کرد: ما در هفته نیروی انتظامی با افزایش ساعات کار تشخیص هویت و پلیس‌های تخصصی سعی می‌کنیم به هموطنان ارائه خدمات کنیم تا مردم با امنیت و آرامش کامل از این خدمات پلیس استفاده کنند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.