همزمان با شروع سالتحصیلی جدید بیش از 10 هزار دانش‌آموز مقطع دهم تحصیلی با اعزام به مناطق عملیاتی دفاع مقدس با ایثارگری‌های رزمندگان آشنا می‌شوند.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، معاون هماهنگی سپاه حضرت عباس(ع) در نشست با مسئولان آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار کرد: کاروان راهیان نور دانش‌آموزی با همکاری آموزش و پرورش و سپاه حضرت عباس(ع) به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام می‌شوند که در این کاروان‌ها دختران و پسران با فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت بیشتر آشنا می‌شوند.
شکرالله عبدی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان به مدت دو روز از مناطق عملیاتی شمالغرب کشور و یادمان شهدا بازدید می‌کنند تا در قالب درس آمادگی دفاعی با این فرهنگ غنی آشنایی بیشتری پیدا کنند.
وی تصریح کرد: امسال سعی کردیم تا بهترین امکانات و همچنین مناسب‌ترین خودروها را برای رفت و آمد دانش‌آموزان دختر و پسر در نظر بگیریم که امیدواریم تا پایان آذرماه بتوانیم اکثر دانش‌آموزان پایه دهم را به مناطق اعزام کنیم.
معاون هماهنگی سپاه حضرت عباس(ع) بیان کرد: دانش‌آموزان با حضور در این مناطق بیش از گذشته با فرهنگ ایثار و شهادت آشنایی پیدا کرده و نسل آینده انقلاب با مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام، شهدا و ایثارگران آشنا می‌شوند.
عبدی گفت: در این اعزام سعی بر این است تا نسل نوجوان و جوان انقلاب احد و پیمانی مجدد با امام راحل و شهدا ببندند تا با حضور در سرزمین مجاهدت خاموش در تداوم راه شهدا عهد و پیمانی مجدد ببندند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز در این مراسم اظهار کرد: همه ساله به همکاری سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل این برنامه معنوی و معرفتی برگزار می‌شود و اغلب خانواده‌ها همکاری لازم با آموزش و پرورش و سپاه در اعزام این دانش‌آموزان انجام می‌دهند.
احمد ناصری افزود: امسال نیز به استعداد 10 هزار نفر از دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه به این مناطق اعزام خواهند شد که امیدواریم با همراهی مربیان و معلمان بخشی از عظمت هشت سال دفاع مقدس به نسل‌های آینده بازگو شده و منتقل شود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.