به گزارش ایرنا، سردار جلیل بابازاده روز دوشنبه در آئین نیکو داشت رزمندگان عاشورایی استان اردبیل در سالن ولایت افزود: برای پیروزی انقلاب و نظام اسلامی ایران و تداوم آن مردم و کشور هزینه های زیادی پرداخت کرده اند و هنوز هم با وجود این همه مشکلات آحاد مردم دلبسته انقلاب و نظام اسلامی هستند.
وی با اشاره به اخلال در اقتصاد و فساد در کشور اظهار داشت: امروز مشخص می شود که مشکلات موجود در جامعه کم کاری یکی دو نفر از مسئولان نیست بلکه دشمنان با برنامه ریزی فساد در کشور را سیستمی کرده اند تا به نظام اسلامی ایران ضربه وارد کنند.
اوهمچنین بیان کرد: بی توجهی به رزمندگان و پیشکسوتان انقلاب و دفاع مقدس شایسته نیست چرا که امروز هر چه داریم به خاطر رشادت ها و از خود گذشتگی این عزیزان است.
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل افزود: راه چاره حفظ نظام این است اگر دیروز شهید شده و خاطره می آفریدیم امروز با آن خاطره ها و یاد و نام شهدا زندگی کنیم.
وی با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس امسال با ایام محرم بیان کرد: با الگو قرار دادن عاشورا، تاسوعا و سیدالشهدا (ع) و با اخلاص و صداقت می توان بر همه مشکلات موجود و شیطنت های قسم خورده دشمنان انقلاب و نظام اسلامی ایران غلبه کرد.
پخش کلیپ، خاطره گویی، اجرای نمایش، مداحی و تجلیل از پیشکسوتان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس از دیگر قسمت های آئین نیکو داشت رزمندگان عاشورایی استان اردبیل بود.
6130/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.