حسین نجف زاده روز یکشنبه به خبرنگاران گفت: براساس گزارش بازرسان و ماموران نیروی انتظامی شهرستان مشگین شهر مبنی بر کشف و ضبط مقادیری گوشی تلفن همراه و مواد محترقه از یک خودروی عبوری پرونده ای در این خصوص تشکیل شد.
وی اضافه کرد: با توقف خودرو و بازرسی مشخص شد که در داخل خودرو تعداد 58 دستگاه گوشی تلفن همراه و 252 عدد مواد محترقه به ارزش حدود یکصد و پنجاه وچهار میلیون ریال جاسازی شده است .
نجف زاده بیان کرد: پس از اقدامات قانونی پرونده جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی این شهرستان ارجاع و مورد رسیدگی قانونی قرار گرفت و با توجه به مستندات موجود و اخذ آخرین دفاع اتهام انتسابی محرز تشخیص و شعبه افراد خاطی را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت مبلغ153 میلیون و 488 هزار و 98 ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم گردیدند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل همچنین از صدور حکم قطعی پرونده کشف محموله کلم برگ از کامیون حمل میوه در بیله سوار خبر داد .
وی افزود: در پی گشت زنی بازرسان تعزیرات حکومتی در گشت تلفیقی با ماموران نیروی انتظامی ، به یک دستگاه کامیون یخچال دار حمل بار میوه در گمرک بیله سوار مشکوک شدند.
نجف زاده ادامه داد: پس از توقف کامیون و بازرسی ، مشخص شد که در داخل کامیون به جای میوه بیش از 25تن کلم به ارزش 640 میلیون و 988 هزار و 327ریال جایگزینی شده است .
وی بیان کرد: پس از اقدامات قانونی و تشکیل پرونده موضوع جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی بیله سوار ارجاع شد و با توجه به گزارش اولیه بازرسان و تحقیق و اخذ دفاعیات و سایر شواهد و قراین اتهام قاچاق میوه محرز تشخیص و شعبه فرد متخلف را به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 868 میلیون و 473 هزار و 16 ریال جزای نقدی در حق دولت و یک میلیارد و 550 میلیون و 483 هزار و 376 ریال از بابت بهای مال از دست رفته محکوم و حکم صادره در شعبه تجدیدنظر ویژه قاچاق کالا وارز تایید و اجرا شد.
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.