آئین تجلیل از تعاونی‌ها و کارآفرینان برتر استان اردبیل همزمان با هفته تعاون و با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور و جمعی از مسئولان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل برگزار شد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل در این جشنواره از 26 نفر از تعاونی‌ها، کارآفرینان و همچنین مهارت‌آموزان برتر استان اردبیل تجلیل می‌شود که این تجلیل در بخش‌های مختلف خواهد بود.
در این جشنواره 18 تعاونی برتر شامل یک تعاونی سبز، یک سفیر تعاونی به همراه 16 تعاونی منتخب دیگر مورد تجلیل و تکریم قرار می‌گیرند.
در این مراسم که به همت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل برگزار می‌شود از 5 کارآفرین برتر، یک مدیر موفق تعاونی و همچنین دو مهارت‌آموز دوره مهارت ملی تجلیل می‌شود که در مجموع 26 نفر از سوی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و براساس ارزیابی‌های انجام شده مورد تجلیل قرار می‌گیرند.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل در این مراسم اظهار کرد: ما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا از تعاونی‌های استان اردبیل که بیش از یک هزار و 670 تعاونی فعال است به اشکال مختلف و پرداخت تسهیلات حمایت کنیم.
قاسم رحیمی خاطرنشان کرد: این تعاونی‌ها در 16 گرایش فعالیت می‌کنند که فرصت اشتغال بیش از 10 هزار نفر را فراهم کرده‌اند که امیدواریم با شکل‌گیری تعاونی‌های جدید و حمایتی که از آنها انجام می‌شود بتوانیم زمینه اشتغال بیشتری را فراهم کنیم.
وی افزود: از 20 هزار فرصت شغلی که استاندار اردبیل بر تحقق آن تاکید کردند بخشی از این اشتغال در حوزه تعاون در نظر گرفته شده و ما در پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر و روستایی از تعاونی‌های جدید و راکد حمایت می‌کنیم تا زمینه فعالیت مناسب آنها فراهم آید.
این مراسم با حضور تعاونگران و فعالان این عرصه با شکوه خاص در سالن فدک اردبیل برگزار شد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.