به گزارش ایرنا، این آیین در جوار بقعه امامزاده سید دانیال (ع) برگزار وهزاران نفر از اهالی مومن خلخال و مسافران تابستانی این شهر به تماشای آن پرداختند.
سرهنگ جهانبخش عطایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خلخال در این آیین در سخنانی با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری این نمایش تاریخی گفت: مقدمات بازسازی واقعه غدیر از 28 خرداد ماه امسال فراهم و امروز اجرا شد.
وی با بیان اهمیت واقعه غدیر برای جهان اسلام گفت:اجرای چنین برنامه هایی نقش مهمی در پیشگیری ازنفوذ فرهنگی بیگانه وتوطئه دشمنان نظام دارد.
وی همچنین از اجرای رزمایش بزرگ محمد رسول الله توسط بسیجیان خلخال در روز جمعه خبرداد وگفت: هدف از این کار فرهنگی نیز که همزمان با سه استان دیگر برگزار می شود نمایش قدرت،انسجام و اقتدار بسیج هماننند است.
حجت الاسلام توحیدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج سپاه خلخال نیز گفت:استمرار ولایت فقیه ادامه راه پیامبر گرامی اسلام وائمه معصومین (ع) می باشد.
وی با بیان اهمیت واقعه غدیر خم گفت: بازسازی این واقعه و نمایش آن برای نسل امروزی جامعه می تواند در مقابله با هجمه های دشمن موثر واقع شود.
به گزارش ایرنا ، بازسازی واقعه غدیر خم امروز در چند منطقه دیگر استان اردبیل نیز انجام گرفته که مورد استقبال شهروندان قرار گرفت .
همچنین به همین مناست آیین های چشن و سرور در مساجد و حسینیه های شهرستان های مختلف استان برگزار شد.
6016/7119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.