یک رسانه چاپ سرزمین های اشغالی سامانه دفاع موشکی باور 373 را پیشرفته تر از نمونه روسی سامانه اس 300 معرفی کرد.

به گزارش جماران به نقل از شفقنا(پایگاه بین المللی همکاری های خبری شیعه)، به نقل از مهر، اسراییل نشنال نیوز در گزارشی ادعا کرد که ایران سیستم موشکی خود را ارتقا داده و سامانه دفاع موشکی باور 373 را ساخته که به مراتب پیشرفته تر از نمونه روسی سامانه اس 300 است که در سال 1979 توسط اتحاد جماهیر شوروی سابق با هدف رهگیری هواپیماهای متخاصم و موشک‌ های کروز ساخته شد.

بر این اساس باور 373 قادر به شلیک اجسام پرنده در ارتفاعات بالاتر بوده و استقرار این سامانه موشکی‌ به ایران کمک می کند تا حملات هوایی علیه تاسیسات هسته‌ ای خود را دفع کند.

اسراییل نشنال نیوز در ادامه با اشاره به افزایش قابیلت های نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران می نویسد منابع امنیتی ایران اعلام کردند که باور 373 بهتر از سامانه اس 300 بوده و قادر به ردیابی بیش از 100 هدف به طور همزمان است.

یک پرنده کوچک رادار گریز رژیم صهیونیستی که پیشرفته ترین فناوری پنهان کاری و نامریی بودن و رادارگریز بودن در تمام اجزای آن به کار گرفته شده بود با سطح مقطع راداری بسیار کوچک به محض ورود و عبور از مرز این پرنده در رصد و رهگیری سیستم هوایی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت و منهدم شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.