خوشبختانه سیلاب هیچگونه خسارت جانی نداشته و برآوردهای اولیه حالی از بروز 15 میلیارد ریال خسارت در بخش کشاورزی و راهداری است.

به گزارش جماران، نورالله طاهری افزود: بارش 10 دقیقه ای شدید باران در عصر امروز موجب جاری شدن سیل در بخشی از این شهرستان در منطقه تنگه واشی و مسدود شدن موقتی جاده فرعی این منطقه شد.

وی اظهار کرد: با حضور و اقدام به موقع عوامل امدادی و نیروهای راهداری، مسیر مسدود شده در مدت زمان کوتاهی بازگشایی و تمامی مسافران و گردشگران حاضر در منطقه تفریحی تنگه واشی از محل تخلیه شدند.
فرماندار شهرستان فیروزکوه با اشاره به اینکه جاری شدن سیل موجب شد به برخی از اراضی کشاورزی منطقه خسارتی وارد شد، گفت: درهمین ارتباط تعداد 70 تا 80 کندوی عسل یکی از زنبورداران منطقه نیز به دلیل جاری شدن سیل از بین رفته است.
وی با بیان اینکه برآوردهای اولیه نشاندهنده بروز خسارتی بیش از 15 میلیارد ریال است، گفت: نیروهای امدادی و کارشناسان درحال بررسی میزان دقیق خسارت های وارده و همچنین رفع مشکلات ناشی از این سیلاب در منطقه هستند.
فرماندار فیروزکوه با بیان اینکه هم اکنون شرایط در منطقه کاملا عادی است، گفت: به دلیل اینکه بازسازی جاده فرعی ورودی به تنگه واشی نیاز به بازسازی دارد، از عمومی مسافران و گردشگران درخواست می کنیم فردا و پس فردا(پنج شنبه و جمعه) از حضور دراین منطقه به منظور انجام عملیات بازسازی کامل جاده خودداری کنند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.