گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران مطرح کرد؛

امانی: مجمع شورای امید، پیوند قطع شده شهرداری و دولت را وصل کرد

عضو شورای شهر تهران درباره مجمع شورای شهرتاکید کرد: ارتباط شهرداری یا دولت محلی با دولت مرکزی که چهار سال قطع شده بود، مجددا برقرار شده است و این مجمع پیوند خوبی است.
شهربانو امانی

شهربانو امانی در گفت و گو با خبرنگار جماران  ، درباره مجمع شورای امید میان نمایندگان تهران در مجلس و شورای شهر، گفت: این رویداد برای نخستین بار  رخ داده است که فرصت بسیار مغتنم و بی نظیری است.

وی افزود: مردم تهران در دو انتخابات به فهرست امید رای دادند و فرصت مهمی را در اختیار  نمایندگان مجلس، شورای شهر و شهردار تهران  و دولت قرار دادند که می توانند برای حل مشکلات این شهر همگرایی کنند.

این عضو شورای شهر پنجم با اشاره به اینکه هدف از تشکیل این شورا این است که شهری برای زیست عموم بسازند، گفت: اساسنامه این شورا تصویب شده و بناست نقشه راه آینده با محوربندی آماده شود تا مشکلات اساسی را که می توان با هم اندیشی و هم افزایی بیشتر حل کنیم؛ چرا که در اموری شورا حق ورود ندارد اما مجلس امکان ورود دارد یا بالعکس.

وی  در همین راستا افزود: خوشبختانه ارتباط شهرداری یا دولت محلی با دولت مرکزی که چهار سال قطع شده بود، مجددا برقرار شده است و این مجمع پیوند خوبی است که می تواند به اداره شهر با هزینه کمتر کمک کند.    

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.