امیدوارم با دعای خیر مردم بزرگوارمان و تلاش نیروهای خدوم بهداشت و درمان و نیروهای امدادی میزان خسارت جانی به حداقل ممکن برسد.

رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از هماهنگی تمامی دستگاههای امداد و نجات حاضر در محل سانحه فروریختن ساختمان پلاسکو خبر داد و گفت: شاهد برخورد علمی تمامی عوامل امدادی و خدماتی در این حادثه بودم.

به گزارش جماران، محمد رضا عارف در صفحه اینستاگرام خود نوشت: حادثه فرو ریختن ساختمان قدیمی #پلاسکو در خیابان  جمهوری حادثه بسیار تلخی بود که امیدوارم با کمک همه نهادهای ذی ربط میزان خسارت جانی بسیار کم باشد.

هماهنگی بسیار خوبی بین نهادهای امدادی و خدماتی و سایر دستگاه ها اعم از اورژانس، آتش نشانی، شهرداری، ارتش و سپاه پاسداران و نیروی انتطامی وجود دارد و با استفاده از تجهیزات پیشرفته سعی در شناسایی هر چه سریعتر مردمی که در زیر آوار مانده اند دارند و من به عنوان رئیس انجمن فرماندهی و کنترل ایران شاهد برخورد علمی تمامی عوامل امدادی و خدماتی در این حادثه بودم.

امیدوارم با دعای خیر مردم بزرگوارمان و تلاش نیروهای خدوم بهداشت و درمان و نیروهای امدادی میزان خسارت جانی به حداقل ممکن برسد. برخی از اسیب دیدگان به سرعت تحت مداوا قرار گرفتند و برای کمک به محل حادثه مجددا رجوع کردند که نشان از حس همکاری و نوع دوستی شهروندان تهرانی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.