محمدحسن مظاهری، رئیس دفتر حضرت آیت الله العظمی حسین مظاهری، در دیدار با مدیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) اصفهان، با بیان اینکه امام در بین نسل جوان مظلوم هستند، گفت: باید امام به نحو هرچه بهتری به نسل جوان معرفی شود و این خلع و انقطاع نسلی با انجام فعالیت های فرهنگی و هنری پر شود.

مدیر مؤسسه تنظیم ونشر آثار امام خمینی (س) اصفهان، با رئیس دفتر  حضرت آیت الله العظمی حسین مظاهری زعیم حوزه علمیه اصفهان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش جماران، مهدی بنکدار، مدیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) اصفهان، در این دیدار با اشاره به مأموریت تعریف شده برای نمایندگی اصفهان مؤسسه در خصوص ترویج اندیشه امام خمینی(س) از طریق فعالیت های هنری به صورت تخصصی در رشته های مختلف  تجسمی، ادبی، نمایشی و سینمایی، گفت: راهبرد و چشم انداز ما در همه رشته ها تأکید بر آموزش و عرضه تولیدات در سطح جامعه جهت آشنایی و برقرای ارتباط  نسل جوان و نوجوان با حضرت امام خواهد بود و در نظر داریم با اجرای برنامه های متنوع خصوصا برای گروه کودک، نوجوان و جوانان که حضور حضرت امام را درک نکرده اند،  در بیدار کردن این فطرت های پاک تلاش وافر نماییم و در این خصوص خواستار رهنمودهای شما هستیم.

 محمدحسن مظاهری، رئیس دفتر  حضرت آیت الله العظمی حسین مظاهری، نیز در این دیدار  با بیان اینکه  امام رضوان الله تعالی علیه خصوصا در بین نسل جوان مظلوم هستند،  گفت: جمع کثیری از جوان ها حضرت امام را ندیده و شخصیت کاریزمای ایشان را درک نکرده اند. ما باید حضرت امام را به یک شکل کاملا قابل دفاع به نسل جوان معرفی کنیم.

وی با اشاره به فعالیت های مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در اصفهان، گفت : به نظر من انجام اینگونه فعالیت ها در معرفی عقلانی و قابل دفاع امام،  نه تنها کار بسیار متین و لازمی است بلکه رسالت ذاتی مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) است؛ و باید امام به نحو هرچه بهتری به نسل جوان معرفی شود و این خلع و انقطاع نسلی با انجام فعالیت های فرهنگی و هنری پر شود. امام  علی رغم  همه عظمتی که نه تنها در ایران بلکه در جهان اسلام و کل عالم پیدا کرده، کماکان مظلوم است و ما باید سعی کنیم که هرچه بیشتر و بهتر این غبار مظلومیت را از چهره شخصیت امام مخصوصا برای نسل جوان پاک کنیم.

در این دیدار  یک دوره مجموعه ده جلدی دانشنامه امام خمینی(س) از جدیدترین تولیدات  مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) اهدا شد و محمدحسین مظاهری ضمن تقدیر از تلاش هایی که برای به سرانجام رسیدن این دانشنامه انجام شده است، گفت: تولیت محترم آیت الله حاج حسن آقا نوید تدوین و انتشار این دانشنامه را به بنده داده بودند و من خیلی خوشحالم از این اتفاق خجسته و بسیار ضروری، چرا که جای خالی این دانشنامه در تاریخ مکتوب انقلاب خالی بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.