مدیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی(س) اصفهان با آیت الله طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان دیدار و گفت و گو کرد.

مدیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) اصفهان، عصر روز جمعه (ششم اسفند ماه) با  آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد  نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش جماران، مهدی بنکدار، مدیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) اصفهان، در این دیدار با اشاره به سابقه  نمایندگی مؤسسه در اصفهان در خصوص فعالیت های سال های گذشته از جمله برگزاری نمایشگاه های هنری و فرهنگی، نشست های علمی، برگزاری جشنواره ها و ارتباط با هنرمندان و تولید آثار فاخر هنری با موضوع افکار و اندیشه های امام خمینی(س)  و همچنین ورود فعال مؤسسه به فضای مجازی گزارشی اراه کرد.

وی همچنین در خصوص رویکرد جدید مؤسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی(س) اصفهان با توجه به محوریت فعالیت های هنری در خصوص برنامه های فرهنگی و هنری  و توجه ویژه به جوان ها و استفاده از مشارکت همه مراکز فرهنگی استان در راه ترویج افکار و اندیشه های حضرت امام خمینی(س)  مطالبی را بیان کرد.

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نیز در این دیدار به تأکید بر لزوم چاپ ونشر، تبیین وتفسیر کلام و اندیشه امام (س) و عرضه تولیدات در جامعه از طرق مختلف و آگاهی بخشی به جامعه،  گفت: هرچه برای امام کار کنیم و از امام خمینی(س) و عظمت او بگوییم کم است چون که شخصیت امام فوق همه اینها است و پاسخ بسیاری از مشکلات و معضلات امروز جامعه ما در سخنان و رهنمودهای حضرت امام (س) یافت می شود ،  لذا باید هرچه می توانیم در بازتاب سخنان و اندیشه امام (س) تلاش و جدیت به خرج دهیم.

به گزارش جماران، در این دیدار یک دوره مجموعه ده جلدی دانشنامه  امام خمینی (س) از جدید ترین آثار منتشر شده توسط  مؤسسه تنظیم ونشر آثار امام خمینی (س) به  آیت الله طباطبایی نژاد اهدا شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.