وزیر آموزش‌وپرورش در احکام جداگانه‌ای اعضای شورای معاونان این وزارتخانه را موظف کرد برای بررسی آمادگی آغاز سال تحصیلی جدید و رفع موانع و مشکلات احتمالی از روز دوشنبه ۲۶ مرداد به استان‌ها اعزام شوند.

به گزارش جماران به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، محسن حاجی میرزایی در احکام جداگانه‌ای به اعضای شورای معاونان وزارت آموزش پرورش به دلیل اهمیت بررسی میزان آمادگی استان‌ها برای شروع سال تحصیلی جدید و رفع موانع و مشکلات احتمالی به معاونان وزارت آموزش‌وپرورش مأموریت داد تا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در فاصله ۲۶ تا ۳۰ مردادماه در استان‌های کشور حضور یابند و پیشرفت امور را در محورهای زیر بررسی و نتیجه را به تفکیک اعلام کنند.

 

بررسی پیشرفت امور در محورهای ثبت‌نام دانش آموزان به‌خصوص پایه‌های اول، هفتم و دهم،  تهیه اطلس دسترسی دانش آموزان به روش‌های مختلف آموزشی،  امتحانات شهریورماه و اعلام نتایج و هدایت تحصیلی تأمین و توزیع کتب درسی و انتخاب و آموزش مدیران مدارس از جمل این محورها است که معاونان باید بررسی کنند.

 

وزیر آموزش و پرورش همچنین در این احکام تاکید کرد که نقل و انتقالات داخل و خارج از استان،  تراز نیروی انسانی استانی و روش‌های تأمین کسری نیرو،  سازمان‌دهی معلمان و صدور ابلاغ،  آموزش معلمان به‌خصوص ارتقای مهارت‌های تدریس در فضای مجازی و تولید محتوای آموزشی و بسته‌های یادگیری ویژه مناطق خاص مورد توجه جدی قرار گیرد.

 

حاجی میرزایی در این احکام  بر رسیدگی به مباحث مربوط به تأمین مواد ضدعفونی کنند و بهداشتی و آمادگی مدرسه برای پذیرش دانش‌آموز و جلسات پروژه مهر، شورای معاونان و شورای آموزش‌وپرورش ازلحاظ تعداد، نحوه برگزاری دستورات جلسات، مصوبات و نتایج و نحوه پی گیری مصوبات نیز تاکید کرده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.