دسترسی به اینترنت بین الملل خصوصا اینستاگرام طی ساعات پایانی شب برای مشترکین شرکت ایرانسل با اخلال و افت شدید سرعت مواجه است.

به گزارش جماران؛ بر اساس گزارش های شماری از مخاطبان، در 48 ساعت گذشته دسترسی به اینترنت بین الملل خصوصا اینستاگرام طی ساعات پایانی شب برای مشترکین شرکت ایرانسل با اخلال و افت شدید سرعت مواجه است.

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی لازم است در این زمینه بررسی و نظارت لازم را به عمل آورد.

 

***در پی انتشار گزارش جماران در خصوص اختلال در اینستاگرام برای کاربران ایرانسل، سعید عسکری مدیرکل روابط عمومی شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل جوابیه ای را برای جماران ارسال کرد که متن آن بدین شرح است:

 

مدیرمسؤول محترم وب‌سایت خبری جماران

جناب آقای نادعلی

موضوع : جوابیه

با سلام و احترام

پیرو خبر منتشر شده در تاریخ 12  تیر ماه 1399 در آن رسانۀ وزین، با عنوان «اختلال در اینستاگرام برای کاربران ایرانسل»با کد 1453417 به شرح تصویر پیوست؛ به این وسیله خواهشمند است به استناد ماده 23 قانون مطبوعات، دستور فرمایید جوابیه شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل به شرح زیر منتشر شود.

با تجدید احترام

سعید عسکری

مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات سازمانی

 

هیچ‌گونه اختلالی در دسترسی مشترکان ایرانسل به اینستاگرام وجود ندارد

پیرو خبر منتشر شده در تاریخ 12  تیر ماه 1399، با عنوان «اختلال در اینستاگرام برای کاربران ایرانسل»با کد 1453417؛ ضمن سپاس از آن رسانۀ وزین، بااحترام به اطلاع می‌رساند:

بر اساس داده‌های موجود و بررسی‌های انجام شده بر روی نشانگرهای دسترسی مشترکان ایرانسل به اینترنت بین‌الملل خصوصاً اینستاگرام، هیچ گونه اختلال یا مشکلی در دسترسی به اینترنت بین‌الملل و اپلیکیشن مذکور طی مدت ذکر شده وجود نداشته است و هم‌اکنون نیز شرایط در وضعیت طبیعی است.

از آن رسانۀ وزین خواهشمند است تا مشکل گزارش شده توسط مخاطبان را به ایرانسل ارائه کند تا امکان بررسی دقیق‌تر دربارۀ موضوع مطرح شده فراهم شود.

روابط عمومی شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.