سازمان فضایی ایران با همکاری داوطلبانه شرکت‌های خصوصی، ارتباط ماهواره ای چهار ایستگاه مرزی سازمان امداد و نجات هلال احمر و مرکز پیش بیمارستانی سازمان اورژانس کشور مستقر در استان ایلام را برای خدمت رسانی به زائران اربعین برقرار کرد.

به گزارش جماران، سازمان فضایی ایران با همکاری شرکت «ایران سولار» برای پایداری شبکه ارتباطی سازمان‌های امدادی و خدمت‌رسان، ارتباط ماهواره‌ای ایستگاه‌های سازمان هلال احمر به عنوان پیشتیبان ارتباط زمینی   در چهار منطقه مرزی بین الملی خسروی، مهران، چذابه و شلمچه مورد بهره برداری قرار گرفت.

همچنین ارتباط ماهواره‌ای مرکز پیش بیمارستانی سازمان اورژانس کشور در نقطه مرزی ایلام توسط شرکت «عصر ارتباطات پارس کار» در حال تامین و بهره برداری است. اقدامات لازم برای برقراری ارتباط خودروهای سیار در اختیار مجموعه های ICT استان‌های مرزی نیز با همکاری این شرکت انجام شده است.

با توجه به استقبال بی نظیر از مراسم پیاده روی اربعین امسال، سازمان فضایی ایران در تلاش است با به کارگیری ظرفیت های موجود فضایی کشور و با همکاری بخش خصوصی، برای ارتباط پایدار دستگاه‌های خدمت رسان در مناطق مرزی و افزایش اطمینان و بهبود کیفیت این ارتباطات گام بردارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.