دوره توانمندسازی ارکان مساجد در راستای تبیین تفاهم نامه و با هدف انسجام گرایی بین ارکان مسجد در بیت تاریخی امام خمینی(س) برگزار شد.

به گزارش جماران از خمین، دوره توانمندسازی ارکان مسجد در راستای توانمندسازی، هماهنگی و هم افزایی هرچه بیشتر و تبیین تفاهمنامه ویژه ارکان مساجد، به همت موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی، بسیج ناحیه شهرستان خمین و اداره اوقاف و امور خیریه و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خمین در بیت تاریخی حضرت امام خمینی(س) برگزار شد.

کارگاه آموزشی با حضور یکصد نفر از مسئولان کانون های فرهنگی هنری، رابطین کانون ها، هیات امنا، فرمانده پایگاه های مقاومت بسیج مساجد و ائمه جماعت مساجد خمین مبنی بر جمعبندی مطالب تشکیل شده است.

هدف از اجرای این دوره بالا بردن سطح آمادگی و پیشبرد برنامه ها توسط ارکان و همچنین ایجاد تعامل و انسجام بین عوامل مسجد، رفع مسائل و مشکلات داخل مساجد و ایجاد تعامل بیشتر برای پیشبرد برنامه‌های مساجد و تقویت برنامه‌های اجرایی مسجد است؛ ارکان مساجد حاضر در این دوره با فراگیری مهارت‌های لازم در کنار تجارب خود با هماهنگی و انسجام لازم به منظور پربار شدن سطحی کیفی مساجد حرکت خواهند کرد.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.